Ad Block Ad Block
娛樂
2022-08-12 17:36:35

MIRROR演唱會意外︱遭網友炮轟未為意外發聲 193爆粗還擊掀罵戰

分享:
MIRROR演唱會意外︱遭網友炮轟未為意外發聲 193爆粗還擊掀罵戰

網友在社交平台分享了與193的對話截圖。

MIRROR的紅館演唱會事故至今已經兩星期,不少鏡粉不滿MakerVille行政總裁魯庭暉一直「龜縮」,未有公開詳細交代事件,而ERROR 成員郭嘉駿(193)日前亦無辜被牽連。有網民在討論區私訊193,指他向來敢言,為何今次意外未有挺身而出,事件觸發193本人回應,並與網友展開罵戰。

網友在社交平台分享了與193的對話截圖,他寫道:「你唔係好敢言架咩?做咩唔出嚟話下你公司呀?你老母生到你牛高馬大剩係識恰啲幾十歲同𡃁妹,X下你老細呀嗎﹗唔敢呀?抵你咁乞人憎。」其後又指ERROR MIRROR 12子唱歌很難聽,叫他們「退出返番入垃圾桶」。

對於無理指控,193立即火爆還擊:「你係咪精神有問題,你覺得我係時事評論員?我咩都要評論嘅咩?我鍾意講乜就講乜架啦使唔使你批准﹗你呢啲垃圾真係慘,如果冇咗鍵盤 ,我諗你連垃圾都不如!」二人瘋狂互罵,網友表示會POST俾傳媒,193則回應「你咪post囉」,其後更封鎖網民,續說:「你咪post囉,唔post正垃圾,post完記住send番條link俾我。」罵戰間雙方都出動到粗口,但不少網民都力撐193,叫他無需理會別人無理的說話。

193不甘示弱立即還擊。  193被網民指是「廢柴」。
請接受以下私隱政策及免責聲明,以示你同意am730內之私隱政策及免責聲明。了解更多
接受