Ad Block Ad Block
娛樂
2023-04-26 19:23:49

Stephy拍親熱戲要飲酒壯膽 馬志威演大男人有少少憎自己

分享:
由鄧麗欣(Stephy)和馬志威主演的電影《12日》拍畢3年,終等到電影正式公映。

由鄧麗欣(Stephy)和馬志威主演的電影《12日》拍畢3年,終等到電影正式公映。

由鄧麗欣(Stephy)和馬志威主演的電影12日》昨晚(25日)舉行慈善首映禮,電影拍畢3年,映期再三受疫情影響,現終確定在明天(27日)公映,兩人大表感觸,笑言心情由緊張到不緊張,Stephy表示初看劇本已經睇到喊,回想首日開工就要跟馬志威拍親熱戲,她自爆要飲酒壯膽,最難忘是被對方摑一巴掌,直言「心痛塊面」。

Ad Block
外遊返港的Stephy,fit暴出席《12日》首映禮。 Stephy剛簽約新公司,想跟ANSONBEAN合作。

Stephy憶述從甜蜜演到傷痛崩潰的心情,在劇本帶動下,情緒很自然就被牽動,很多謝林愛華導演的劇本,給她發揮空間,「《12日》精華咗十年感情,由開心到唔開心到無奈,所以去到劇本尾段,所有情緒鬱埋到最終要爆發,都係嚟自真心,由第一日拍攝累積出嚟,唔係點設計出嚟。」腳傷未愈的馬志威撐著拐杖出席,他對於演大男人不感壓力,但半說笑指:「都有少少憎戲裡面自己,講笑咋!我都分得清角色同本人,可能有啲性格唔係我嘅,但男人總有少少大男人嘅面貌,就將呢樣嘢放大咗,再放返落角色性格裡面。」

林愛華(中)在首映禮上分享《12日》的創作構思。

林愛華(中)在首映禮上分享《12日》的創作構思。

林愛華親解創作構思

12日》由《12夜》導演林愛華自編自導,以女性角度出發看一段婚姻關係的變化,「回歸十年嗰陣,電影《十分鍾情》搵咗10個導演每人拍10分鐘短片,我當年被委派拍舊山頂道嘅故事,我於是寫咗一個有關有錢夫婦嘅故事,拍完之後好鍾意,後來我就將兩個人物,發展成12個章節,成為了《12日》。香港女性電影好少,今次有呢個機會,就由女性去睇呢個現實生活,所以同《12夜》會有不同。不論男女觀眾,都可以代入女性角色,但就辛苦馬志威,應該會成為箭耙。」

請接受以下私隱政策及免責聲明,以示你同意am730內之私隱政策及免責聲明。了解更多
接受