Ad Block Ad Block
娛樂
2023-01-14 11:00:14

STRAYZ預告推Solo歌 VAL重提超級巨聲被評判狠批成一生最大挫折

分享:
STRAYZ在活動中預告 2023年將會推出更多Solo歌。

STRAYZ在活動中預告 2023年將會推出更多Solo歌。

香港女團STRAYZ日出席由香港寬頻人才CSI基金舉辦的失敗英雄學院資訊日,分享過去失敗及試錯經驗。被問到人生中自認為最失敗嘅一件事,STRAYZ成員趙展彤(VAL不假思索,「係我10年前參加過超級巨星,去到有一次咁我就輸咗啦,咁評判就話俾我聽:『你咁細個,都返去讀書啦,你唔好唱啦。』嗰次對於我嚟講都係幾大嘅挫折,亦隨着嗰一集播出之後,網上係有好多反對我嘅聲音。」問到失敗後如何過渡及重新開始,VAL話:「我其實都失敗過好多次,經過咁耐磨練之後,就算我再失敗,例如入唔到女團,我就自己創立一個女團。人哋冇俾機會我,我就會俾機會自己。」

入行短短一年的STRAYZ 暐翹表示:「造星完咗落選之後,其實我有一段時間都好自卑,但我有繼續努力唱歌、做戲、跳舞,喺我嘅練習當中搵返自己。」寄語年輕人都繼續努力裝備自己,接受更多挑戰。J.arie 重提當年在大台日子,一年內拍了兩套劇集,但都只有一句對白。其中一套更特意飛到馬來西亞拍攝,但最終也被剪掉。她更透露自己有一本誠實日記,內裡寫下了自己圈內圈外不喜歡的人和事,從而讓自己更了解自己。她說:「認清自己之後,我可以好公開地講性,講我好鍾意「搞嘢」,都唔會覺得尷尬。」女團STRAYZ在活動中預告 2023 年將會推出更多Solo歌,希望大家可以多多支持。而J.arie在活動中亦預告今年會重啟創作,並會再營運自己的 YouTube channel,並且計劃再來大談性教育。

Ad Block

 

Ad Block
請接受以下私隱政策及免責聲明,以示你同意am730內之私隱政策及免責聲明。了解更多
接受