Ad Block Ad Block
娛樂
2022-11-18 14:44:21

TVB女主持賴彥妤不斷重覆發問 郭富城秒回:我頭先咪講咗囉!

分享:
賴彥妤在今年5月時已經擺過一次「烏龍」。

賴彥妤在今年5月時已經擺過一次「烏龍」。

近年不少落選港姐被安排入《東張西望》及《娛樂新聞台》做主持,其中28歲的賴彥妤(Vivienna)曾參選2021年度香港小姐競選,並於廿八強止步,其後被安排到TVB 娛樂新聞台做主持,

郭富城日前(16日)現身公開活動,受訪問時被問到聖誕會否外遊,城城表示會有兩日假期:「我除咗會扮聖誕老人之外,今日出席海港城儀式,裡面有好多獨角獸、好靚嘅聖誕樹、好靚嘅燈飾,加上可以籌款,作為daddy,我會帶我啲小朋友同屋企人嚟呢度打卡,到時喺呢度見啦。」不過,在旁的TVB 娛樂台主持賴彥妤似乎完全沒有留意城城的說話,再問:「會唔會帶埋小朋友……」城城即謂「我頭先咪講咗囉」並望一望女主持後,再次表示:「我頭先講咗,我會帶我小朋友、我屋企人、太太一齊嚟呢度……

接著主持賴彥妤問「TVB台慶聽話你係會返去做表演嘉賓,係咪真?」,城城表示:「我係TVB出身,就可以知道我個心係點,今年55周年是好特別的日子,我聽到消息話今年台慶有當年我訓練班嘅老師出現,其實已經退咗休,我好希望見到佢哋。至於你話有咩活動,尊重返TVB啦,留返TVB公布。」城城其實已經俾左答案,但賴彥妤繼續追問:「即係confirm嗰日會出席嘅? 」不過城城仍然耐心回答:「到時你咪知囉」,風度十足。其實今年5月時,賴彥妤已經擺過一次「烏龍」,她追問母親已離世的姜麗文如何慶祝母親節,訪問片段曝光後,不少網民都認為她完全冇做功課便去做訪問。

Ad Block

 

Ad Block
賴彥妤似乎完全冇留意城城的發言。

賴彥妤似乎完全冇留意城城的發言。

請接受以下私隱政策及免責聲明,以示你同意am730內之私隱政策及免責聲明。了解更多
接受