Ad Block Ad Block
娛樂
2024-01-19 12:15:00

TVB新一代女神郭珮文又派福利 三點式泳衣靚相晒完美身材(多圖)

分享:

郭珮文

落選港姐郭珮文(Juliana)於《2023香港小姐競選》中五強止步,但原來已被TVB睇中,參選完未夠2個月已獲安排入《法證先鋒6 倖存者的救贖》劇組,係應屆港姐之中最快拍劇嗰個,得寵程度更勝港姐冠軍莊子璇。

雖然佢正在上位中及知名度日增,不過都冇吝嗇展現好身材,更不時喺社交平台大派福利,好似前日(16日)佢就上載三點式泳照同網民分享。

網民:人間最凶器

郭珮文憑澎湃上圍,成為新一代宅男女神。前日佢又向網民大批福利,喺社交平台上載穿著三點式泳照,並留言寫:「永遠短暫 永遠別遺憾」。

相片中嘅Juliana穿上性感三點式泳衣,將自己完美嘅3D曲線身材表露無遺,除咗激凸上圍及纖腰之外,側身更有埋「蜜桃臀」,真係睇到一班網民流晒鼻血,紛紛留言大讚其身材,例如「這個冬天不太冷!還有點熱」、「嘩,呢個身材完美到呢,不得了」、「好靚 身材又fit 」、「身材好到不得了」、「太熱了 感覺呼吸急促心跳加速」、「人間最凶器」及「S到呢,屈機」等等;同時亦有網民跪求正面照片。

原文刊登於 Yahoo 娛樂圈

Ad Block
請接受以下私隱政策及免責聲明,以示你同意am730內之私隱政策及免責聲明。了解更多
接受