Ad Block Ad Block
娛樂
2023-03-26 13:00:00

Winka@COLLAR轉發文章被指消費前度 陳泳伽長文回應︰本身係自己嘅故事

分享:

Winka長文回應被指消費前度的指控。

COLLAR成員陳泳伽(Winka)早前推出新歌《一手造成》,此歌是以她的愛情故事作為藍本,亦是憑歌寄意之作。她日前在訪問中透露與拍拖6年的男友分手,但大家再見亦是朋友,對方繼續出任歌迷會會長一職。

日前Winka在IG轉發一則散文,並寫下:「在山頂,我許下了很多個人生目標和願望。」散文中提到女主角希望全香港的人喜歡她唱的歌,而男主角「少男」就向女方表示「很快便會」。這篇文的女主角正是Winka,而散文的作者以及文中的「少男」相信就是Winka的前度。有網民不滿Winka曝光與前度的故事,並私訊她批評其行為是消費前度。

Ad Block

關乎人格層面要回應

Winka向來對不平的事都會發聲,今次牽涉到自己,她認為有必要回應對方,於是寫下長文回應︰「經常覺得解釋係一件感覺好笨拙嘅事,但就係想講一講,因為關乎到一個人嘅人格層面~而介意嘅我,唔想裝作不介意!本身係自己嘅故事,但分享就變成消費!被形容到只有消費,實在有啲難以接受。大家並唔係對感情兒戲嘅人,就算喺訪問入面有提及前度,唔代表唔重視。會長係前度其實一早已經係公開的秘密,我哋嘅分開,大部份人都知道,其實冇需要隱瞞大家。而我哋分開嘅內容亦都冇被我完全公開~因為的確亦都要留返一啲空間,去保護彼此之間!」

Winka長文解釋。

6年感情 不會不可惜

Winka坦言6年的感情,不會感到不可惜,在記者的提問下,她是如實作答。她說︰「6年嘅感情入面,冇人會覺得唔可惜。Share呢個post係因為呢段說話喺我心中係好美好嘅回憶,係一個我覺得好關鍵,對我嚟講係有好大力量嘅事。先放下嘅人,唔代表會唔捨得同難過。但感情並唔係咁簡單就可以完全被解釋。一段感情嘅結束同處理,亦都冇一個最佳答案。只有大家點樣相互共識去保持點樣嘅距離,會係大家最舒服!喺你角度,如果你嘅前度咁樣做,你會覺得被不尊重?但你唔係我嘅前度,而你所知道同了解嘅,其實並不多~批評可以好簡單,友善嘅建議會比較但會更加好,希望下次你可以從建議嘅角度出發。」

請接受以下私隱政策及免責聲明,以示你同意am730內之私隱政策及免責聲明。了解更多
接受