Ad Block Ad Block
娛樂
2022-06-08 20:55:03

丁子高自爆戀襪狂$500買佢對襪

分享:
HK ENT

丁子高IG分享遇上戀襪狂。

近年跟楊千嬅長住上海的丁子高,近日回港處理公事,昨晚他在IG留言提到自己遇到怪事的經過:「喺灣仔某某酒店去完洗手間出返嚟之際,有位滿頭白髮嘅中年男士(目測應該有50幾歲),走過來問我可唔可以比對襪佢,我當時覺得好奇怪,無啦啦做咩問我攞對襪,然後佢同我講,佢係救護隊人員,需要完整嘅制服先可以返工,佢話完整制服係唔可以著黑色襪,而佢正正着住對黑色嘅襪……佢喺銀包攞咗張證件出嚟,證明佢係救護人員,兼且攞多張500蚊出嚟,問我不如賣俾佢好冇……我就當場除對襪俾佢(反正之後我都係返屋企)……」

HK ENT

千嬅不在身邊,丁子高即遇上怪事情。

有網民讚他心地好好,做了好事,但有網民稱:「怪啊!仲要人哋著住嗰對添……戀襪狂!?」、「我朋友係退休救護員,佢話黑色襪是制服之一,不可以著其他顏色。」方力申、洪永城和JW(王灝兒)亦有留言,當中洪永城更寫道:「一模一樣,襪、地點、原因、金錢……好難想像嗰個人屋企有幾多對襪。」

Ad Block
請接受以下私隱政策及免責聲明,以示你同意am730內之私隱政策及免責聲明。了解更多
接受