Ad Block Ad Block
娛樂
2023-09-09 10:12:55

中年好聲音2 專訪|向展鵬保險界猛人踩過界參賽 評舊下屬林作:幫佢拆過唔少彈

分享:
向展鵬是向氏家族後人,現職資深保險總監,最近踩過界參加《中年好聲音2》。(蘇文傑攝)

向展鵬是向氏家族後人,現職資深保險總監,最近踩過界參加《中年好聲音2》。(蘇文傑攝)

無綫歌唱真人騷《中年好聲音2》將於明日(10)首播,在今季108名入圍者當中,不乏已曾出道的藝人或知名人士,其中向展鵬(Jeffrey)身份大有來頭,他是向氏家族後人,其父親向華榮是電影界猛人向華強、向華勝的四弟。Jeffrey自小夢想成為歌手,廿多年前從英國留學回港後,曾簽約小美旗下追夢,他表示,「屋企人話兩年內要出碟,嗰兩年都轉左五六間唱片公司都唔係好成功。」後來Jeffrey加入保險業,現已是資深保險總監,旗下團隊曾包括「抽水抽出禍」的林作,早前他接受本報專訪,直指其舊下屬林作屢勸不聽,對林作自組保險經紀團隊,他坦言:「有啲唔高興。」

向展鵬曾經簽約小美旗下,欲加入樂壇追歌星夢。 向展鵬是向氏家族後人,現職資深保險總監,最近參加《中年好聲音2》。 向展鵬與林作曾屬同一保險團隊。

不認同林作抽水言論:失晒控

Jeffrey坦言多年前曾欲招攬林作,但遭對方婉拒,直至4年多前,林作母親主動聯絡他,欲安排兒子成為Jeffrey名下的保險從業員,「她覺得做保險行業的人較複雜,但很信任我。」對於林作這位「惹火」下屬,Jeffrey直言,「佢個人冇乜嘢,跟其他經理相處得不錯,但一去到網站,就變成另一個人,失晒控,控制唔到,佢入咗公司都4年,我幫佢拆解過唔少炸彈,拆到最後無可再拆,拆唔到,所以最後幫唔到佢。」

對於林作的抽水言論,Jeffrey不諱言,「佢當然做咗講咗唔應該嘅嘢,(問:覺得過火?)但他就像自己個仔,(問:有勸戒他?)當然有,無限咁多次,公司有約見他,亦有俾面我,我都同佢講,如果唔係我在公司做到咁高位,我諗你4年前已經俾人炒咗,唔使等4年,不過冇辦法,佢真係變咗另一個人。」問到可有後悔請了林作?Jeffrey語氣肯定地表示,「我做咩事都唔會後悔,嗰個moment你覺得啱先做這決定。我會檢討,但唔會後悔。」

 

向展鵬曾多次勸戒林作,無奈對方聽不入耳。(蘇文傑攝) 向展鵬參加《中年好聲音2》,與鄧兆榮合照。 向展鵬入圍《中年好聲音2》,已有fans為他舉燈牌。 向展鵬入圍《中年好聲音2》。

做同事 睇緣份

問到可會對林作感失望?Jeffrey半說笑指,「唔失望,因為隨著你識佢第一、二,到依家第四年,都已接受他為人係點,只係等這件事幾時發生。」Jeffrey坦言以為林作能升做總監,沒上到捱不到5年便離職。對於林作自組專屬的保險經紀團隊「林作保險經紀」, Jeffrey坦言,「有啲唔高興,聽聞佢有撬走幾位同事,佢曾經講過,唔會帶埋我哋啲人走,但好似有幾個過檔。」Jeffrey補充說近期忙於《中年好聲音2》,並未掌握實際情況,他認為做同事也要看緣份,「我唔可以用把鎖鎖住佢哋,唔係話跟咗我向生就鎖住佢一世。」

有關向展鵬的深入訪問,請繼續留意am730娛樂。

文:Grace 攝:蘇文傑

髮型:hairduo_hk Billy Cheong

化妝: Claudia

Ad Block
請接受以下私隱政策及免責聲明,以示你同意am730內之私隱政策及免責聲明。了解更多
接受