Ad Block Ad Block
娛樂
2021-09-26 22:57:00

久天長地|白只慘情戲搞喊男觀眾 游學修緊張忘記拉褲鏈

分享:
舞台劇《久天長地》於日前正式公演。

舞台劇《久天長地》於日前正式公演。

白只、楊淇、游學修、朱栢謙、王曉怡、商台DJ當奴和Wasabi 主演的舞台劇《久天長地》於日前正式公演,現場更有男觀眾忍唔住流下「男兒淚」。

白只在戲中穿梭多個場口,角色情緒大起大落,時而聲嘶力竭,時而淚流披面,首場完成後見觀眾反應好白只亦感如釋重負:「其實都唔係喊得好辛苦嘅,因為我開始覺得每日喊吓、流吓眼淚,成個人都會放鬆啲、健康啲。以前我做開喜劇,啲人覺得我做到就成日搵我做,所以今次監製(張珮華)搵我做正劇係好大膽,可以有這次機會已經心滿意足!」

白只的角色情緒大起大落。

白只的角色情緒大起大落。

排練多時終於公演,游學修表示一見觀眾比想像中緊張,他笑稱這次是「考牌」之作:「我緊張到自己剛才唔記得拉褲鏈,去到差唔多一半先發現到,頭幾行嘅觀眾值回票價,唯有用演技以外嘅嘢震攝佢哋。今次音樂總監(賴影彤)同朱栢謙啲音樂真係好勁,佢哋令我好容易代入角色。」

游學修更因為緊張得一時忘記拉褲鏈。

游學修更因為緊張得一時忘記拉褲鏈。

今次舞台劇《久天長地》有不少傷感的場面,同時亦有令觀眾會心微笑的劇情,好像DJ當奴和Wasabi的出場,是劇中的笑位,緩和了傷感的情緒,更獲觀眾不少掌聲。雖然DJ當奴的角色不用面對悲劇遭遇,但他被其他演員和現場音樂影響,亦收到「催淚」效果,他笑言流了「兩加侖」淚水:「呢次舞台劇有Live Music真係好勁,加上其他演員都係高手,好自然帶我去咗傷感嘅氣氛,效果都幾震撼!戲中我呢個角色係帶歡樂俾朋友,唔係要表現爆笑嗰一種,係『撐』朋友嗰一種歡樂。好開心和這劇的班底合作,因為有好多戲劇嘅前輩,我又學到嘢,真係好正!」

當奴的角色不用面對悲劇遭遇。

當奴的角色不用面對悲劇遭遇。

請接受以下私隱政策及免責聲明,以示你同意am730內之私隱政策及免責聲明。了解更多
接受