Ad Block Ad Block
娛樂
2023-02-21 15:35:00

亮相TVB即被傳遭ViuTV封殺 七仙羽千字文闢謠:請擦亮你三隻眼睛

分享:
七仙羽

七仙羽亮相無綫J2節目。

TVB J2新節目《搵鬼做情人》播出預告片,當中驚見嘉賓七仙羽(七師傅)同外籍男友現身,話咁快就有傳媒報導指,同ViuTV合作無間嘅七師傅,因為去年同火火合作主持嘅《瘋火與膠七》收視同口碑都相當不濟,令ViuTV對七師傅暗下「封殺令」,暫停搵佢做節目云云。早排HOY TV嘅賀年節目《開運秘笈》都係搵七師傅主持,反而唔係幫ViuTV拍,令呢個傳聞聽落更加似層層。

七仙羽

七仙羽為《搵鬼做情人》擔任嘉賓。

澄清與ViuTV關係無變

今日七師傅就喺社交平台發長文澄清同ViuTV嘅關係冇變,一開頭就話「我冇被封殺,大家過慮了」。師傅強調封殺一事信息失實,又叫大家「請擦亮你三隻眼睛,除了肉眼,以及你的心眼,只要用心觀察,你就會發現那些綱上無中生有傅言根本就是胡扯,因為事實放在眼前,我幾乎每一個多月都在ViuTV亮相,亂傳前做個調查好嗎?」

七仙羽

七仙羽發千字文澄清未有被封殺。

Ad Block

節目太頻密要「停一停」

七師傅交代咗大半年來嘅工作安排,佢話舊年5月拍完《瘋火與膠七》之後一個月,ViuTV已經搵佢拍另一個節目,但係師傅覺得太頻密要停一停,而且下半年行程緊密,要搞演出、拍廣告、出書等,最多只可以做節目嘉賓。至於HOY TV嘅賀年節目就因為一早答應對方高層接拍。七師傅話「其實2022年全年至2023年2月直到現在,一直未停過出現在ViuTV,好多個節目都見到我做嘉賓,大家可以去維基查一查節目名」。

七仙羽

所謂三隻眼睛,是指肉眼和心眼。

原文刊登於Yahoo娛樂LOLam730獲授權轉載

Ad Block
Ad Block
請接受以下私隱政策及免責聲明,以示你同意am730內之私隱政策及免責聲明。了解更多
接受