Ad Block Ad Block
娛樂
2024-03-25 13:30:00

任晴佳盡得父母真傳盡騷42吋長腿 酒店設計師讚似Anne Hathaway

分享:

琦琦兩母女出席酒店開幕活動。

琦琦與囡囡任晴佳日前到澳門出席酒店開幕活動,任晴佳一襲黑色的露肩連身裙,大騷逆天長腿,高貴又不失活力。琦琦笑謂:「個女學校有一個小小嘅假期,今次返到嚟香港即刻趕去澳門出席呢個盛會,我哋都覺得酒店真係非常之靚。最開心嘅係,喺我哋影相途中,酒店設計師主動走過來自我介紹,仲話覺得Ellla好似 《走佬俏公主》(The Princess Diaries)嘅Anne Hathaway,搞到我哋都好開心呀!哈哈!」

近年任晴佳成為不少品牌的新寵兒,樣子標緻、身材高朓,盡得父母真傳。雖然任晴佳憑住先天優勢,可在時裝界、模特兒界獲不少機會,但她仍以學業主,只待假期才會出席活動及接工作。

請接受以下私隱政策及免責聲明,以示你同意am730內之私隱政策及免責聲明。了解更多
接受