Ad Block Ad Block
娛樂
2023-11-24 23:00:15

企業強人|譚俊彥稱陳豪係精神食糧 張曦雯親自操作攝影器材

分享:
企業強人|譚俊彥稱陳豪係精神食糧 張曦雯親自操作攝影器材

譚俊彥爆陳豪係精神食糧。

由羅永賢監製的《強人》系列一直大受歡迎,陳豪(阿Mo)、譚俊彥(Shaun)、龔嘉欣、張曦雯(Kelly)及姜大衞等演員近日忙於為劇集《企業強人》在深圳拍攝,日前劇組為幕後人員大搞慶生派對,台前幕後打成一片。 

首度加盟《強人》系列的Shaun,大讚《團隊十分團結:「好榮幸可以進入《強人》世界,呢個可能係我近年來參與過最團結嘅一個劇組,台前幕後嘅兄弟姊妹有好多已經合作過好多次。因為一班工作人員要離開自己屋企一齊進行幾個月嘅拍攝,的確係需要互相扶持,雖然依家拍攝仲未完結,不過大家已經有依依不捨嘅感覺。」Shaun笑言在深圳開工最難抵擋是美食誘惑:「拍劇嘅時候我都會保持食得清淡,但深圳實在太多美食,我只可以每日保持適當運動量,都算冇肥冇瘦,但今次嘅服裝大部分都係西裝,一定要保持身形。」談到新劇拍檔陳豪,Shaun笑言對方是其精神食糧:「依家成日有得飲Mo記咖啡,佢唔喺度時、冇咗杯咖啡真係提唔起精神講對白。」 

同樣首度加盟《強人》系列的龔嘉欣,透露劇中有不少開會戲份:「大家會舌劍唇槍咁去角力。」嘉欣亦曾於社交網上載靚相並分享拍攝開會戲份花絮:「終於完成了重要會議戲份,感謝企業強人團隊的每一員,合力打造一場又一場的精彩場口,不容易!是挑戰,但更是享受!稍稍鬆了一口氣,才記得自己講完八場戲對白,喉嚨痛了,還有那膝蓋發炎了幾星期的腳,哈哈!一演戲就是這樣忘我!」嘉欣又大讚劇組很有愛:「大家每日都會互相準備好多美食,日日都有唔同驚喜,好似水煮魚、港式麵包同埋珍珠奶茶,搞到我都特登買咗個磅提醒自己!」 

Ad Block
張曦雯大爆劇中有少許鏡頭由她親自操刀。 張曦雯坦言自己對拍攝很有興趣。

今次已是第五度拍攝《強人》系列的Kelly,透露與《強人》幕後班底合作無間,感情猶如家人一樣,她說:「今次幕後同事比較辛苦要日日開工,所以每日開工都會諗吓叫啲咩外賣,同大家『萬歲』 開心吓。」Kelly又自爆是宅女一名:「我係一個Homebody嚟,雖然有時都會去食吓嘢,但大部分時間都係留喺酒店睇劇本、睇書同煲劇,又可以叫吓外賣,好享受呢幾個月嘅拍劇時間。」另Kelly在社交網上載不少拍攝花絮,包括吃串燒和親自操作攝影器材的短片,Kelly坦言自己對拍攝很有興趣,更大爆劇中有少許鏡頭由她親自操刀,她說:「我對攝影有興趣但一啲都唔叻,有時間Cameraman會教吓我,遇到啲唔係好難嘅鏡頭,導演們都會好Nice咁畀我試吓去拍。大家睇劇時可以留意吓,有啲鏡頭真係我拍!」

Ad Block

Kelly又透露自己愛吃重口味食物,但卻很少人看得出,並曾因而引發笑料,她說:「因為同Shaun第一次合作,大家唔係好熟悉,有一次佢萬歲請大家食LunchShaun以為我係好鍾意食健康嘢嘅人,專登嗌咗兜蔬菜畀我食,我望住兜嘢以為佢講笑。當時阿Mo已經喺側邊爆笑,佢好清楚我唔係食呢啲嘢嘅人。」

張曦雯弗爆身形引發「美食誤會」 。 龔嘉欣坦言今次拍攝是挑戰,更是享受。
請接受以下私隱政策及免責聲明,以示你同意am730內之私隱政策及免責聲明。了解更多
接受