Ad Block Ad Block
娛樂
2021-06-02 19:53:00

伊健拍廣告展示招牌飄逸長髮 男神竟然最怕甩頭髮

分享:

鄭伊健的飄逸長髮一直是他的標誌,因此吸引保健產品邀請他擔任廣告代言人。拍攝當日為展示招牌長髮飄逸效果,伊健在鏡頭前不停自轉又手舞足蹈,並坐上約港幣500萬元的麥拿倫超級跑車,可說是有型有款!

為了帶節奏兼有美感,伊健靈機一觸,引用家英哥在電影《大內密探零零發》中,經典動作和金句「豈有此理 豈有此理 豈有此理」,左右揈頭,全場爆笑。之後導演要求伊健與跑車競賽以展示Man爆魅力,為了與攝影師和燈光師配合,看似簡單的跑步動作,其實難度極高。伊健說:「我有熱身和拉筋,今次只負責跑,好輕鬆,最辛苦係成隊Crew 帶埋器材跟住我跑,來回跑咗好多次。雖然唔使我真係跑得好快,但要拍出效果,需要好好配合。」鏡頭另一邊,伊健「駕駛」身價約港幣500萬元的麥拿倫超級跑車與自己競賽,可惜因為保險和安全理由,只可以坐在車廂內拍攝,有得睇無得「駛」。

今次為保健產品擔任育髮系列代言人,他事前不但與廣告商的代表見面溝通,了解對方的理念與產品的成份和測試,還親自服用產品超過三個月,他滿意後才答應合作,是一個負責任的代言人。伊健說:「呢次產品由三位志同道合嘅藥劑師代理,佢哋話睇咗好多我以前嘅電影作品,好想同我合作。我要求親自試用再決定,又攞咗去做好多測試,非常滿意,結果一拍即合。」他坦言亦曾有擔心脫髮問題:「其實冇得太驚嘅,最緊要做好自己,脫髮問題事關遺傳基因、日常護理,我主張多做運動和均衡飲食。」

請接受以下私隱政策及免責聲明,以示你同意am730內之私隱政策及免責聲明。了解更多
接受