Ad Block Ad Block
娛樂
2024-04-07 14:15:00

何洛瑤Sica性感小背心被指「升球大墊」 保錡@ERROR:做咩p圖

分享:

Sica

熱愛跳舞又喜歡日本文化嘅MakerVille旗下藝員兼歌手何洛瑤Sica,憑騎呢、搞笑又可愛嘅本色深受網民愛戴。近日Sica有別以往形象,無預警喺社交網站上載性感小背心照片,成為網民熱話。

Sica不時喺社交網站分享日常生活,前日佢突然上載自己着上性感小背心照片,好身材表露無遺,並寫上:「三月的天空是藍色的。帶一點潮濕,帶一點憂鬱,陌生又帶一點熟悉。曾經理所當然存在的事物逐一被消失,此時又想起了什麼,記得了幾多?感慨,但好好生活,好好記住,好好呼吸,趁有時間去想去的地方,聽想聽的歌,願大家都安好。」

「由墊及興」

呢個PO出街後,ERROR成員保錡就留言話:「做咩p圖」,而其他網民亦非常踴躍留言驚嘆佢開啟流量密碼,例如 「竟然你都開啟流量密碼」、「由墊及興」、「席,你受咗啲咩嘢刺激?」、「喂今次真係黃標」、「4月1日 一定係假相」、「升球大墊」及「毒自升CUP」等等。

同時亦有網民大讚佢身材好好,留言「大個女了」、「有料主席」、「走性感路線的女人仔」及「睇妳唔出」等等。

原文刊登於 Yahoo 娛樂圈

Ad Block
請接受以下私隱政策及免責聲明,以示你同意am730內之私隱政策及免責聲明。了解更多
接受