Ad Block Ad Block
娛樂
2022-10-21 21:37:03

何雁詩離巢無綫一年 首度亮相Viu節目大談媽媽經

分享:
何雁詩首度亮相ViuTV節目。

何雁詩首度亮相ViuTV節目。

何雁詩(Stephanie)去年7月宣布約滿離巢無綫,回復自由身一年多的她,昨日(20日)與梁靖琪(Toby)現身ViuTV節目《MM730 - 娛論潮》。首次亮相ViuTV的何雁詩,見產後4個多月的何雁詩已極速瘦身,回復苗條身材,在節目中更大談媽媽經,當提到會否公開囝囝的容貌時,她說:「我同老公都有傾好唔好公開仔仔個樣,其實我哋關注嘅係,唔想佢俾其他人評論太多,應該畀個選擇權佢自己,到生嗰時都未決定好,所以最尾淨係騷半塊面。」

至於剛在今年4月誕下第二胎的Toby ,就講到產後修身問題,並笑言自己不急於減肥:「其實我有減肥!但我唔會好心急,因為我優先次序係我小朋友,可能我屋企人成日奚落我好肥,好似大笨象,我會覺得係肥,但係我唔介意,咁我大肚梗係肥啦,生第一胎時重咗三、四十磅。」

Ad Block
何雁詩透露不公開囝囝容貌的原因。 何雁詩亦有於其IG限時動態分享上節目的照片。
請接受以下私隱政策及免責聲明,以示你同意am730內之私隱政策及免責聲明。了解更多
接受