Ad Block Ad Block
娛樂
2022-05-03 19:54:39

傳AGA約滿轉會 Gin Lee︰希望佢發展好

分享:

Gin Lee不太清楚AGA約滿轉會一事。

GA(江海迦)於13年與環球簽約,有指她快將約滿,並有意轉投華納,環球否認傳聞。與AGA同公司的李幸倪(Gin Lee)今日到電視城錄影《勁歌金曲》時,表示不清楚AGA約滿,坦言大家因疫情而少了聯絡︰「呢排同大家都少聯絡,嚟近幾日會同佢食飯,到時再傾。」對於她們爭做「環球一姐」,Gin Lee認為各有各做,「邊有得鬥,如果佢有任何諗法,一定係經過深思熟慮,我都希望發展好。」

新歌一波三折

提到今次在節目獻唱新歌《剛好》,她說︰「呢首歌係有歌迷就嚟結婚,好想用我嘅歌,但一直都搵唔到,於是啟發到我做一隻sweet啲嘅歌,可以俾大家喺任何節日都可以用,於是做咗呢隻R&B嘅歌曲。同埋,呢2、3年大家都抗疫,希望大家聽完可以放鬆下,等大家繼續期盼未來。」她原定2月14日推出,奈何疫情下無法拍MV,於是一直等到3月推出,直到4月底才能拍MV,連帶宣傳工作也要延遲。

請接受以下私隱政策及免責聲明,以示你同意am730內之私隱政策及免責聲明。了解更多
接受