Ad Block Ad Block
娛樂
2023-11-10 17:00:27

傳MIRROR演唱會後分拆AB Team 由Anson Lo親自揀人?花姐IG Story回應 

分享:
傳MIRROR演唱會後分拆AB Team 由Anson Lo親自揀人 

傳MIRROR演唱會後分拆AB Team,花姐被Anson Lo私有化。

MIRROR早前慶祝成軍五周年,12子難得聚首在主題樂園舉行慶祝活動,黎緊亦要為明年一月演唱會作準備。今日,有傳媒報導指,MIRROR在明年的演唱會後,12子將逐步減少團體合作,主力單飛發展 ;至於,一手凑大MIRROR的經理人花姐亦早在7月已向Viu請辭,更被Anson Lo自掏腰包私有化,專門為他服務,而經理人部門更會將MIRROR分拆為AB team,由Anson Lo親自揀人。 

有傳今年8月曾任余文樂與Supper Moment藝人管理的Letitia加入了經理人團隊,成為十二子新經理人,並指花姐將退任,當時花姐曾回應表示:「可能大家見我哋AM team有新面孔而有呢個傳聞,我哋希望MIRROR ERROR有更大發展,所以公司expand AM team,我仍然係呢個team裏面。」今日,再傳出花姐獲得「續留」在team,是由Anson Lo自掏慶包出錢請花姐,所以自AM team重組後,花姐專責AnsonLo的個人事務,及主理MIRROR 有關演唱會製作。至於,MIRROR內部亦會分拆成AB team方便照顧,以Anson Lo為首的一team,直接由Anson Lo揀人,「點燈」的五位隊友為EdanJerJeremy StanleyFrankie,姜濤卻被out出局。

Ad Block
花姐回覆傳媒表示傳聞不實。 花姐今日透過IG限時動態再次否認相關報道。

Anson Lo斥假新聞

對於花姐被Anson Lo私有化一事,花姐回覆傳媒表示傳聞不實:「Anson Lo請我?我係Makerville員工 !而家專心做MIRROR演唱會,所以係負責 MIRROR唔係只係Anson Lo !」提到十二子內部分拆,她表示:「同之前回應一樣,我哋增加咗人手,令MIRROR嘅運作更加暢順!」及至今日中午,花姐透過IG限時動態寫:「無聊!講到真嘅一樣,又有人信係真」。及後,Anson Lo亦在自己的帳戶出Story回應,直斥報道失實。

Anson Lo亦有出Story,直斥報道全是流料。

Anson Lo亦有出Story,直斥報道全是流料。

Klook.com
請接受以下私隱政策及免責聲明,以示你同意am730內之私隱政策及免責聲明。了解更多
接受