Ad Block Ad Block
娛樂
2022-07-17 18:40:43

初戀遇鬱躁男 李佳芯斷絕畸戀

分享:
HK ENT

節目中Ali自爆初戀男友是躁狂男。

李佳芯(Ali)早前為連詩雅、楊詩敏(蝦頭)主持的網上節目《絲打圍爐》擔任嘉賓,Ali回想20歲時第一次拍拖,初戀男友是大她數年的上班族,但對方已出來社會工作,給她

李佳芯上《絲打圍爐》擔任嘉賓。

當年男朋友曾賺到錢,但認識時對方已破產。Ali表示從未嫌棄過對方破產,相處兩三年後卻出現了問題,指男方接受不到自己低潮,內心常有怒火像憤青。「有次同佢出街,香港地方細,好多時都會同旁人擦肩而過,佢會鬧人『你做乜撞我,做乜掂我』。後嚟才發現佢有少少躁狂。我當時只有20歲好細個,又第一次拍拖,唔知道點樣面對,覺得佢經歷過高低,我要體諒同陪伴佢渡過所謂嘅難關。」

HK ENT

Ali稱20歲才第一次拍拖。

不過後來初戀男友演變到躁狂時會鬧她,又容易同人衝突,當他在外面跟人有衝突時,好心勸說別人並非故意,然後會被男友罵「你幫外人都唔幫我?」那一刻Ali真的醒了,覺得這段關係非常不健康,也讓她自覺經常做錯,「我其實只係想佢好,唔係站喺企人哋嗰邊。去到嗰刻,我真係覺得要斷絕。」

HK ENT

初戀男友曾破產,Ali稱從未嫌棄過對方。

Ad Block
請接受以下私隱政策及免責聲明,以示你同意am730內之私隱政策及免責聲明。了解更多
接受