Ad Block Ad Block
娛樂
2021-02-21 18:10:00

劉心悠與栢天男有親熱戲

分享:

 

郭羨妮、劉心悠、蘇志威、潘燦良等,今日亮相ViuTV新劇《冥冥之中》的開鏡拜神儀式,心悠在新劇中會跟有「翻版金城武」之稱的栢天男有感情戲,她說:「平衡宇宙就係有好多唔同時空,每個時空裡面,都會發生唔同嘅事,可能呢個回合我同栢天男係仇人,之後可能係戀人之類。」談到兩人有沒有親熱戲,心悠回應說:「應該都係點到即止。」

另外,最近心悠把家裡車房改造成工作室,給自己一個創作空間:「今年想有啲改變,因為發覺如其坐響度空想,希望都唔會發生,不如落手落腳去造,當然靠上網搵資料呀,網上有好多嘢可以學,然後就一點一滴去造,工作室依家已經裝修好,我可以響裡面畫畫……其實工作室最主要比我可以響裡面做一啲奇奇怪怪嘅嘢。」心悠稱自己造了一個洗手盆,是近期非常滿意的作品。

請接受以下私隱政策及免責聲明,以示你同意am730內之私隱政策及免責聲明。了解更多
接受