Ad Block Ad Block
娛樂
2022-03-16 20:07:28

印度神童預言3.16窮人會暴富 Alton拍片抽水

分享:

印度神童預言3月16日會出現財富轉移,窮人會得益。

印童神童阿南德(Abhigya Anand) 預告3月16日將會出現巨大的改變,更指出金融市場的巨大改變,打破「窮人更窮、富人更富」的局面,有報道引述阿南德的預言,稱今日(16)將會是窮人暴富日。

昨日股市暴跌,今日恆指早段反覆後午後即坐火箭,向上直衝高見20,120點,最多彈1,705點,收市報20,087點,仍升1,672點或9.1%,全日高低波幅1,537點,收復二萬。不過,有網民笑言「窮人錢都冇又點買股窮人暴富?你塞啲錢俾我呀

Ad Block

Alton拍片抽下水。

加錢轉凍飲唔使諗

MIRROR成員Alton(王智德)在IG限時動態分享阿南德的預言截圖,留言說︰「準備毫不猶豫加兩蚊轉凍飲,五蚊一包紙巾應該都唔係問題。」之後他拍片說︰「收到好多人回覆,主要同我講凍飲係加三蚊而唔係兩蚊。我想講今日之後,我哋改變嘅唔係單單係財富,而係心態,千祈唔好停留喺過去。記住,心態決定境界!」他又寫道︰「印度神童話我哋今日開始發達仲同我拘泥嗰一蚊?散嗌都仲得呀」非常好笑。

請接受以下私隱政策及免責聲明,以示你同意am730內之私隱政策及免責聲明。了解更多
接受