Ad Block Ad Block
娛樂
2023-11-09 15:00:26

叠影狙擊專訪|周秀娜拆解激瘦真相 拍到骨裂腳腫頂硬上

分享:
叠影狙擊專訪|周秀娜拆解激瘦真相 拍到骨裂腳腫頂硬上

周秀娜擔正無綫台慶劇《叠影狙擊》,拍攝時既花盡心力更弄至周身傷患。 (李睿哲攝)

周秀娜主演新劇《叠影狙擊》是無綫台慶劇之一,今次她一人分飾兩角,扮演新加坡特警隊長魏曉晨及其離世的攣生妹妹梁曦,拍檔則有黃浩然、黃宗澤、方力申、朱鑑然、胡卓希(Jason)等,娜姐為新劇除要挑戰不少內心戲之外,更要應付大量動作場面,近年外界對她的激瘦體型頗為關注,原來拍攝該劇時不僅花盡心力演出,還弄至周身傷患,難怪娜姐自己也直認愈拍愈瘦!

Ad Block
周秀娜聯同新劇拍檔黃浩然和Jason接受《am730》專訪。 (李睿哲攝) 周秀娜為《叠影狙擊》挑戰不少內心戲,更要應付大量動作場面。 (李睿哲攝)

周秀娜聯同拍檔黃浩然和Jason接受《am730》專訪,娜姐談到雖然扮演攣生姊妹和扮死屍均並非第一次,但《叠影狙擊》卻是她從影以來最多動作戲的一次,並稱:「第一次有咁多感情線,還有咁多位男神,第一次有咁多男神都鍾意我。」

肋骨現裂痕

娜姐在劇中既有槍戰場口更要凌空起飛腳,她表示:「因為開拍前我都有搵劇集嘅動作導演,我自己本身就好擔心,我演嘅角色,基本上係每一場戲都同每個人都有關係,所以我也很擔心拍攝時會唔夠時間去記熟一些動作,所以特別去熟悉劇中嘅動作演員,如果大家比較熟悉及有默契嘅話,可能拍嘅時候自己就唔需太擔心,又要兼顧動作戲,同時又要兼顧文戲,因為時間都長,所以自己想專注拍戲嘅時候,不用經常擔心動作上嘅嘢,所以開拍一個月前,我跟佢哋有傾過我可以做到啲咩,有去記一些打鬥招式。」為說服觀眾一個女子可以打贏一眾猛男,周秀娜在動作戲上可謂花盡心機,旁邊的黃浩然即笑說:「咁好彩我嗰Part係負責攬你,我就唔使打嘅。」

娜姐拍攝前後均告受傷,先是練習動作的時候就傷了肋骨,醫生診斷是裂了一小節,照X-ray時看到有Z形的裂痕,不久便要繼續開工,由於醫生建議停止做激烈動作,所以她先拍一些文戲,好起來才開始拍動作戲,可是卻因為當年積下來的舊患,令她拍至膝蓋紅腫,更因壓力導致不斷減磅,娜姐稱:「因為基本上每一場都有我,體力上負荷太大,所以真係冇去減,要有體力去應付長時間,再加上有文戲又有動作戲,最大挑戰係經常要穿高踭鞋跑,我本身有舊患,所以後期係膝頭腫晒,不用拍嘅時候都要坐低休息,有時可能落樓梯走一步都會痛。」娜姐身上多年拍戲積落的傷患,全是多年前拍攝動作戲,當時也是穿高踭鞋上陣,扭傷至韌帶撕裂,她認為上演動作戲受傷是無可避免,但手尾就比較長,令她亦開始知道健康的重要性,娜姐說:「譬如呢部劇就算未拍前,我自己平時都有做運動,我反而比以前健康咗,以前我真係唔鍾意做運動,我一向都冇做運動,自從拍戲入咗呢行之後,為應付自己平時拍戲,因為你唔使開工時一停低,到你再要工作時,唔可以一下子就調節得到,所以平時自己都會去維持好身體,仲有做運動去保持那種Energy。」

 

周秀娜日前公開泳裝照,被網民認為瘦得可憐。 近年外界對周秀娜的激瘦體型十分關注。 周秀娜有時間都會做運動,自言比以前更加健康。

黃浩然Jason演兄弟情

娜姐在劇中跟幾位男對手均有親熱戲,出名是圈中愛妻號的黃浩然,問到今次跟娜姐有不少甜蜜互動有否先向太太先行「備案」?他即答:「唔使啦!都做咗幾十年。」浩然又說開拍時正值疫情,大家都有點擔心,但娜姐好像免疫一樣,從來沒有確診過,娜姐笑指劇組一度希望她可以確診,事關她中招的話就可以全體停工休息。

在《叠影狙擊》中,黃浩然演利民行政CEO涂文諾,Jason則飾演其得力助手,兩位男士有不少對手戲,Jason笑言跟娜姐也有多場戲份,不過通常是要使出凌厲眼神來凶對方,他稱:「因為我是懷疑佢(娜姐)對涂生不利,所以我基本上係調查佢,懷疑佢對我嘅涂生有咩小動作。」Jason大嘆劇中沒有動作場面,原來他接拍前都有詢問導演,以為自己是做一個類似殺手的角色,會可以盡情開槍,可以一個打十個,怎料卻只是負責擺甫士,他稱:「我係涂生得力助手之餘,我都有一班得力助手,由嗰班得力助手幫我做晒所有事。」浩然挺喜歡劇中和Jason的兄弟情,不只是上司與下屬,或者大佬跟一個手下的關係,Jason續說:「我為佢咁賣命都要有原因,除咗權力以外,如果交代兄弟情嘅時候,關係上再豐富啲,觀眾角度都明白唔係單是為咗錢咁做。」

娜姐跟黃浩然亦有親熱戲。 黃浩然在《叠影狙擊》中飾演利民行政CEO涂文諾。 (李睿哲攝) 胡卓希在劇中飾演黃浩然的得力助手。 (李睿哲攝)
娜姐在《叠影狙擊》中飾演梁曦和魏曉晨,跟幾位男對手均有親熱戲。 (李睿哲攝)

娜姐在《叠影狙擊》中飾演梁曦和魏曉晨,跟幾位男對手均有親熱戲。 (李睿哲攝)

奉旨鬧老闆古天樂

Jason除了為Dear Jane的「都市愛情三部曲」擔任MV男主角外,近年先後接拍話題劇《家族榮耀》及《冰上火花》等開始入屋,問到有甚麼角色想挑戰,他即答:「其實我想做一啲有年代感嘅,可能係古裝,當然佢哋成日都講古裝好辛苦,始終係現實絕對冇可能發生嘅嘢,係你完全唔會接觸到,所以覺得拍古裝會好玩啲,同埋我係好想做大賊。」他笑指今次做反派卻沒有機會亂槍掃射,唯有寄望下次的角色可以大開殺界。黃浩然也表示認同,他自己也喜歡拍不同年代的題材作品,既有挑戰性亦可以穿着各式各樣戲服,論到早前煞科的電影《尾隨》,黃浩然與娜姐各自跟老闆古天樂也有對手戲,今次浩然為角色染金頭髮,以輕佻手法去扮演一個爛仔,他大爆:「今次可以做現實生活中唔會做嘅嘢,喺戲裏面我經常可以鬧老闆,大力拍佢,一腳伸埋去,滿足所有慾望,平時不會做嘅事,其實是幾好玩。」

至於娜姐,在《尾隨》中與古仔是扮演一對夫妻,她稱:「我同佢係感情線,交代我哋係老夫老妻,感情上都出現好大問題,可以說係處於冷戰,戲外正如浩然講唔敢做,戲內就可以黑佢面、鬧佢。」黃浩然補充指古仔平時對他們太好,故都是劇情需要才對他動粗,又指作為演員,就當投入戲劇世界就不用想,可以代入角色或場景,繼而脫離現實生活,是他當演員後覺得最開心和最嚮往的事。

娜姐在《叠影狙擊》中與幾位男對手均有親熱戲。 娜姐在《叠影狙擊》中與幾位男對手均有親熱戲。 周秀娜在電影《尾隨》中,與古仔是扮演一對夫妻。

場地贊助:Fridge

周秀娜

Hair: Heibie Mok @Artify Lab

Makeup: Circle Cheung(ndnco.co)

Outfit: majeparis

黃浩然

Hair: Dy @WABI HAIR

Makeup: Jenny Shih

Outfit: Mr Porter

胡卓希

Hair: Nicki Ting @ Hair Corner

Makeup: Zoey Chin

Outfit: ISABEL MARANT

Ad Block
請接受以下私隱政策及免責聲明,以示你同意am730內之私隱政策及免責聲明。了解更多
接受