Ad Block Ad Block
娛樂
2023-06-02 20:20:13

古巨基孖姜濤有新搞作 預告現身網上音樂節目

分享:
古巨基孖姜濤有新搞作 預告現身網上音樂節目

古巨基與姜濤將現身網上音樂節目。

古巨基近年頻頻與人氣男團MIRROR成員合作,繼去年分別與Edan合唱經典作《飄流教室》,及姜濤合唱歌曲《愛回家》後,最近又為Anson Lo 及姜濤的個人服裝品牌擔任顧問一職。基仔昨天(1日)在社交平台再上載與姜濤合照,宣布又有新搞作。

相中見基仔手持咪高峰唱歌,而在旁的姜濤則戴上headphones ,基仔預告將孖姜濤現身網上音樂節目,他說︰「傳說中最重視音色嘅網上本地音樂節目《Music Panda》終於邀請我喇﹗真係好鍾意唱歌嘅我,一定要帶啲正嘅裝備上去enjoy singing ~戴住Dyson Zone,擁有高保真音質,高度還原原聲,靚聲不特止仲好靚仔添~呀,係一個靚仔,一個靚佬~估吓邊個係我拍檔?除咗《愛回家》你哋想聽到什麼歌?」粉絲們都紛紛留言點歌,更表示非常期待。

Ad Block
請接受以下私隱政策及免責聲明,以示你同意am730內之私隱政策及免責聲明。了解更多
接受