Ad Block Ad Block
娛樂
2022-11-22 18:00:33

台慶頒獎禮2022|JW共獲15項提名拍得住陳山聰 開心角逐演員獎

分享:
JW與陳瀅因為拍劇而成為好友。

JW與陳瀅因為拍劇而成為好友。

《萬千星輝頒獎禮2022》將於明年18日舉行,昨日公布入圍名單,陳山聰勇奪15項提名成藝人之冠,然而JW王灝兒原來也獲得15項提名,成為男女藝人代表。

JW自加盟星夢娛樂後,多了機會參與劇集拍攝,今年她憑住《青春本我》及《痞子殿下》角逐3個演員獎項,包括「最佳女主」、「最受歡迎電視女角」及「最受歡迎電視拍」。此外,她亦有份角逐「飛躍進步女藝」。另一方面,她為不少劇集唱主題曲或插曲,共有6首歌曲角逐「最受歡迎電視歌」,加埋角逐「最佳劇集」,令JW獲15項提名。

JW加入星夢之後,參與不少劇集拍攝。

JW加入星夢之後,參與不少劇集拍攝。

Ad Block

JW留言︰「噚日陳瀅打俾我,好緊張咁問我睇到未!!!原來佢睇到份提名名單,即刻幫我圈低晒我個名!I got a total of 15 nominations!!!見到自己個名喺女主角category嘅時候真係有啲感動,我真係『歌手及演員JW王灝兒』!」

請接受以下私隱政策及免責聲明,以示你同意am730內之私隱政策及免責聲明。了解更多
接受