Ad Block Ad Block
娛樂
2020-12-14 04:30:00
日報

否認戀上富三代總理 蔣家旻視麥秋成朋友

分享:

鄭丹瑞、敖嘉年、蔣家旻及王灝兒等,昨日出席新劇拜神儀式,出道13年的蔣家旻,與在無綫工作逾20年的敖嘉年,首次在電視劇擔任主角。與蔣家旻談到其新戀情,她稱與麥秋成只是朋友,並且冇戀上總理Derek,強調報道並非事實。
 

最近有報道指蔣家旻的排舞師男友麥秋成不認愛,她把目標轉移到富三代總理Derek,之前Derek包戲院請朋友看電影,她則坐在總理旁邊,猶如女主人,蔣家旻對此回應:「我同Derek響工作上認識,兩次都係佢透過公司聯繫我經理人,然後公司批准,我就出席個活動,而且睇戲係佢安排座位,唔係我主動要求,嗰日經理人都有同我一齊去,所以只係工作上聯繫啫。」

談到和麥秋成現在的關係,蔣家旻稱二人只是朋友,她續說:「我哋識咗好耐,有陣時佢冇時間教我跳舞,會安排另一位老師教我跳舞,兩個月前我都有去搵佢跳舞,所以到依家都係朋友。」
 

劇中蔣家旻、敖嘉年是欺詐劇團成員,為了欺詐要扮演不同角色。

劇中蔣家旻、敖嘉年是欺詐劇團成員,為了欺詐要扮演不同角色。

敖嘉年回巢拍劇當男一
敖嘉年今年初離開電視台,回巢即當上男一,他說:「我哋演員每一日都響到等,等一個機會,呢個機會好緊要,無論係主角又好,配角又好,都係要等,總之會演好每個角色。(甚麼吸引你回來拍劇?)其實杜先生(杜之克)打俾我,話有個劇本好啱我,仲講啲劇情俾我聽,一聽就覺得幾過癮、幾開心,我就同佢講,好,拍!」

請接受以下私隱政策及免責聲明,以示你同意am730內之私隱政策及免責聲明。了解更多
接受