Ad Block Ad Block
娛樂
2022-04-24 11:01:38

吳卓羲否認夜訪菊梓喬 被譚耀文逼供問戀情

分享:
吳卓羲否認夜訪菊梓喬。 吳卓羲被譚耀文逼供,追問戀情。

吳卓羲(Ron)、譚耀文與黃德斌等昨日到九龍灣出席電影《逃獄兄弟2》優先場謝票宣傳,三人均對戲院能夠重開感到開心,希望觀眾能入場支持港產片,並預告第3集將會緊接上映。

吳卓羲回應緋聞:嗰度唔係我屋企

Ron在《逃2》演麻煩反派,他笑言最好觀眾睇完討厭他,證明睇得投入,問到是否不能帶女生或緋聞女友菊梓喬入場?他回應說:「我阿媽和家姐都一定會鍾意我。(菊梓喬鍾意嗎?)總之鍾意我嘅人都會入場睇,唔理睇完鍾唔鍾意!」提到有報道指菊梓喬夜訪Ron寓所,Ron表示:「大家查清楚先,嗰度唔係我屋企。」問到當晚是否一齊?他即搖頭否認,譚耀文立即逼供,起哄笑說:「係兄弟面前老實點好!」Ron強調所講都是事實,但譚耀文繼續追問目前是單身或有拖拍?Ron無奈說:「譚哥以為你會幫我,好喇喎!」譚耀文與黃德斌笑指Ron好打得,是能保護女伴的好男友和老公。

Ad Block
請接受以下私隱政策及免責聲明,以示你同意am730內之私隱政策及免責聲明。了解更多
接受