Ad Block Ad Block
娛樂
2022-05-08 03:00:00

吳業坤宣布結婚做幸福人夫 承諾會努力守護

分享:
吳業坤上載與太太合照,宣布結婚。 吳業坤上載與太太各自拿四葉草的照片,見兩人倒影,幸福滿滿。

現時身在日本的吳業坤昨晚(7)深宵突在社交平台宣布訊婚,「想簡單地同大家講一聲,小弟結婚了,感覺好微妙。」他上載與太太的合照,但只見吳太的長髮背影,同時他亦上載兩人拿著四枼草。現年32歲的坤哥分享,「一直都覺得自己仲係小朋友咁,唔知道幾時先叫大人,可能調番轉要比佢照顧番,但往後嘅日子,我會努力去守護,現在的我好幸福,謝謝大家一直以來嘅愛護及包容,接下黎都請繼續多多指教。」對於吳太的真正身份,他暫時保持神秘,「最後,暫時關於她的事情都想留一點空間,日後再介紹給大家認識。」

坤哥透過經理人公司回覆傳媒,多謝各界的祝福,他表示,「小男孩今日長大成為幸福人夫,往後會用男人方式向前進發,努力工作照顧好家庭,也衷心希望記者朋友能給予太太空間,讓她低調做我背後強大後盾的吳太。」

 

樂易玲在社交平台恭賀坤哥,說笑問他行禮時有冇感動到喊眼鏡再次出霧。

樂易玲在社交平台恭賀坤哥,說笑問他行禮時有冇感動到喊眼鏡再次出霧。

樂易玲:行禮時有冇喊到眼鏡出霧

圈中好友獲悉喜訊都紛紛留言送上祝福厭,無綫高層樂易樂易玲在社交平台恭喜坤哥,她憶述與坤哥的多個「第一次」,寫道:「第一次(2014年)幫坤哥搵星夢唱片,遭星夢娛樂拒絕;第一次成為歌手,簽約星娛樂,到記招現場力撐坤哥;第一次同坤哥車上揀Demo、第一次幫手Handmade派台歌《原來她不夠愛我》Cover;第一次坤哥贏得叱咤樂壇我最喜愛的男歌手獎,出席頒獎禮前同佢揀戰衣;第一次紅館個唱,係某日凌晨1點半,喺九龍城路邊打冷同坤哥講開紅館個唱,佢仲好疑惑咁問我得唔得㗎?我仲拍心口答佢:咩唔得?叫佢只需要唱好當晚台上的歌,其他一切我攪掂,就爆俾佢睇!同坤哥經歷過咁多個第一次後,睇住佢走進人生迷惘期,佢想要學習獨自面對,然後,佢第一次用18日完成『東海道53次』,由京都步行到東京,全程492公里,呢一份決心同毅力,令我終於第一次感覺到,坤哥大個仔了!今日,大個仔咗嘅坤哥走進佢人生另一新階段, 當然要為佢開香檳慶祝!恭喜恭喜!#終於可以大聲講坤哥結婚喇 #百年好合永結同心 #成熟是照顧身邊最愛 #行禮時有冇感動到喊眼鏡再次出霧 #當年攞完最受歡迎男歌手轉頭扮棋 #扮棋都全力以赴」

Ad Block
Ad Block
請接受以下私隱政策及免責聲明,以示你同意am730內之私隱政策及免責聲明。了解更多
接受