Ad Block Ad Block
娛樂
2021-07-25 14:48:00

周國賢拍廣告 心痛滴濕私伙古典相機

分享:
周國賢出動私伙相機。

周國賢出動私伙相機。

近日,周國賢(Endy)和王嘉儀(Sophy)為服裝品牌拍攝廣告,二人分別用復古菲林及數碼相機,帶領大家看不一樣的古典和摩登美學。

拍攝當日非常大雨,二人於山頂取景,Endy更出動私伙相機上陣:「我又唔係儲相機狂迷,但都有一兩部看吓門口,而且用人地嘅相機,始終冇自己嘅咁熟悉,拍出嚟冇咁自在。依一部古董相機都要幾萬蚊,頭先落太大雨滴濕少少都幾心痛,但係為咗效果都要頂硬上。」

周國賢和王嘉儀為服裝品牌拍攝廣告。

周國賢和王嘉儀為服裝品牌拍攝廣告。

早前周國賢獲得香港導演會「影帝」殊榮,電影受到疫情影響數度延期上映,Endy 坦言獎項為拍攝團隊打下強心針:「要多謝台前幕後所有嘅人,話俾人知原來周國賢都識做戲㗎喎。」

同場的王嘉儀最近加盟幻國文化後第一個工作,就即與Endy首度合作:「當知道可以同周國賢一齊拍嘢好開心,因為一直都好欣賞佢嘅音樂才華,希望嚟緊更加可以喺音樂上有交流啦!」Sophy因拍攝這輯廣告需要露小蠻腰而節食,笑言拍攝完畢後可自我放縱一星期。

.Sophy 不是露出小蠻腰,非常青春。

.Sophy 不是露出小蠻腰,非常青春。

請接受以下私隱政策及免責聲明,以示你同意am730內之私隱政策及免責聲明。了解更多
接受