Ad Block Ad Block
娛樂
2023-08-06 16:08:03

周遊關西|周奕瑋揭港人預約天婦羅店常甩底 受老闆委託︰唔好NO SHOW

分享:

周奕瑋曾在節目推薦一間天婦羅專門店,但店主表示有不少港人no show。

日本是港人熱門旅行之地,周奕瑋過去亦拍過不少日本旅遊節目,推薦很多抵玩好食的地方,而且網民到訪過之後,都大讚周奕瑋無介紹錯。然而,因為節目效應,有不少小店因而多了港人幫襯,同時亦衍生問題,當中包括臨時no show,間接令餐廳在準備食材時大失預算。

周奕瑋介紹的餐廳是當地名店,有不少遊客慕名而來。

Ad Block

周奕瑋︰唔好No Show

周奕瑋今日(6日)在社交平台作出呼籲,希望大家可以「做一個有溫度嘅遊客、有溫度嘅顧客。唔好No Show,就算去唔到都聯絡返舖頭啦。」他指在節目《周遊關西》中曾介紹一間位於京都的天婦羅專門,老闆向他表示,很開心很多人看過節目之後,到訪他的餐廳,然而就遇到很多人預約後未有出現的情況,「可能當中有部份大頭蝦唔記得咗,或者臨時行程有變嘅朋友,預約咗之後當日冇出現……但又無Cancel Booking……對於小店嘅營運來講,實在係會添加壓力㗎。」

善用預約app

此外,亦有人誤以為在社交平台私訊完,便以為成功預約,「老闆都希望我可以同大家講聲,佢哋嘅FacebookIG DM係唔接受預約㗎,所以Send Direct Messagebook唔到枱嘅。識日文嘅朋友可以用ぐるなび或者食べログ預約。(網上預約喺一個月前就可以book)」周奕瑋呼籲到訪的朋友如需要更改日子或取消預約,可找會日文的朋友,或酒店職員幫手。

周奕瑋受店家委託,希望大家不要no show。

日本人講信用

不少網民看到周奕瑋的帖文都讚好,留言表示日本人非常講信用,希望香港人不要丟臉,有人認為,可能有些人覺得臨時取消會不好意思,所以寧願不了了之,「其實店家反而希望你就算唔嚟都通知聲,起碼人哋都可以有安排唔使喺度白等你,大家要有些同理心」亦有人指過去在日本有很多餐廳都不用付錢留位,「現在終於明白點解」。

其實店舖不大,預約又no show,令餐廳失預算。

請接受以下私隱政策及免責聲明,以示你同意am730內之私隱政策及免責聲明。了解更多
接受