Ad Block Ad Block
娛樂
2020-08-12 23:16:00

唐韋琪應徵酒吧歌手獲賞識 鼓勵朋友參加比賽追夢

分享:

唐韋琪(Vikki)早前收到主持人倪詩蓓邀請,到新城知訊台節目《詩情廿四味》當嘉賓。倪詩蓓指80年代不少人時常都會去一些唱流行英文民歌餐廳聽歌,Vikki稱當時仍是學生的她,見到民歌餐廳有招聘請人唱歌,於是決定去應徵,因而展開她的歌手旅途。

她說︰「我中學時代好流行民歌餐廳,記得有年暑假見到民歌餐廳有招聘請人唱歌,好奇心之下我就打咗呢個電話去嘗試,當時仲叫埋媽媽陪我去『見工』,去到發現原來係訓練歌手嘅公司,而同我見面嘅就係一位鋼琴老師,簡單傾咗少少資料之後就同我試音,覺得我都唱得唔錯,但差少少技巧,所以就安排我去上堂學唱歌,最後仲培訓成為佢哋公司嘅職業歌手。」

 

Vikki一直被稱為兒歌天后,離開TVB後更自己創業,成立唐韋琪才藝訓練中心,多年來從未離開過小朋友,為教育小朋友教育盡心盡力。Vikki︰「我自己一直好鼓勵身邊鍾意唱歌同有夢想嘅人參加歌唱比賽,我自己都參加過好多次歌唱比賽,好似十九區歌唱比賽、新秀歌唱比賽同埋未來偶像爭霸戰。而喺未來偶像爭霸戰中認識到音樂人許願先生,喺佢嘅安排同訓練之下,跟唔同嘅導師學習,亦因為咁,許願先生成功將我由酒廊歌手變成為寶麗金旗下歌手,而第一首歌就係卡通片長腿叔叔主題曲《夢中天使》。」

請接受以下私隱政策及免責聲明,以示你同意am730內之私隱政策及免責聲明。了解更多
接受