Ad Block Ad Block
娛樂
2022-12-09 16:30:44

單文柔否認大肚傳聞 積極減肥影泳照再考慮陀B

分享:
單文柔貼文否認陀第二胎。

單文柔貼文否認陀第二胎。

陳展鵬與單文柔婚後育有囡囡Quinta(小豬比),展鵬早前出席活動時,提及小豬比很想做家姐,更催促他與單文柔快些生B,而他亦多次提到與單文柔希望再生小朋友,所以密密造人。

昨日,展鵬上載與單文柔的合照,相中二人用手掩住腹部位置,令不少網民猜測他們造人成功,不過單文柔昨晚就貼文急否認,更謂自己身形圓潤,經常被誤會,她表示:「今日好多人恭喜我哋,近呢段時間小豬比出街見到BB仔嘅時候,都會衝過去攬住啲BB,講咗好耐我哋無反應,佢就直接將個公仔擺入肚度話自己生,而我都有留意到陳生喺幾次報道上表示想生多個,我收到曬啦。不過可能我未夠努力啦,有啲圓潤,經常俾人誤會,我要再keepfit ,我希望fit到影一輯靚靚👙相,我就會🤭🤰🏼啦」。

Ad Block
請接受以下私隱政策及免責聲明,以示你同意am730內之私隱政策及免責聲明。了解更多
接受