Ad Block Ad Block
娛樂
2019-01-15 06:00:00

姊妹情不再 與利嘉兒反面 蔡一鳳認無朋友做

分享:

蔡一鳳將於周日舉行籌款晚宴,並找來陳嘉容幫忙培訓一群小模特兒為當晚作時裝表演。據知蔡一鳳將於當晚捐出合共數百萬元的鑽飾及10個Hermès手袋作慈善拍賣。當提到與利嘉兒不和的報道,原本笑笑口的蔡一鳳就收起笑容,更明
言︰「唔夾係好難做朋友」。

 

早前有報道指蔡一鳳不時介紹名人朋友予利嘉兒認識,但有傳利嘉兒私下約蔡一鳳的朋友聚會,此舉令蔡一鳳感到被對方「過橋抽板」。「本身自己好怕是非,報道出街第一日已經唔想回應,其實大家處理事情嘅方式唔一樣,搞到好肉酸,唔夾係好難做朋友。其實佢可以搵我傾都OK,但大家都好耐冇見面,有啲嘢唔需要攞出嚟講,搞到大家都唔好聽。」她又指大家只是疏遠了,並沒有不和。再問到慈善晚宴或百日宴是否沒有邀請利嘉兒,她說︰「我係冇請嘅。」

提到3個月大的龍鳳胎,她說因為餵哺母乳,所以每隔數小時就要餵奶,就連晚上也平均3小時起身一次。她又指老公盛品儒只會跟一對仔女玩樂,「佢每日返工前同仔女玩下先出去,之後又好早返屋企同佢哋玩,個女好嗲佢,我都有個仔,一人一個唔使爭。」
 

蔡一鳳結婚時,利嘉兒曾擔任伴娘。

蔡一鳳結婚時,利嘉兒曾擔任伴娘。

請接受以下私隱政策及免責聲明,以示你同意am730內之私隱政策及免責聲明。了解更多
接受