Ad Block Ad Block
娛樂
2022-04-30 13:59:18

姜濤23歲生日 Edan 繼續貼「低炒」黑圖送祝福

分享:
Edan繼續貼「低炒」黑圖送祝福。

Edan繼續貼「低炒」黑圖送祝福。

人氣王姜濤今天(30日)23歲生日,並推出新歌《作品的說話》。昨晚他便在社交網上載新歌MV的預告片,姜糖們都紛紛表示期待。

適逢「姜濤誕」,除姜糖準備了一系列的生日應援外,一眾圈中好友包括 ERROR肥仔(梁業)、呂爵安(Edan)及彭秀慧導演,亦有於IG貼相為壽星仔送上祝賀。向來百厭的Edan就繼續貼黑圖,他分享了一張低炒姜濤的照片,留言︰「姜哥happy birthday﹗」而肥仔貼了一張姜濤非常可愛的照片,並寫道︰「姜老師生日快樂,睇吓為師對你幾好,唔POST你啲醜照。」

至於彭秀慧便分享了二人的合照,相中的姜濤表情十分鬼馬,彭秀慧表示︰「姜導,有千千萬萬個人祝你生日快樂,我就多謝你為千萬人帶來歡樂。乖乖地,身體健康,有氣有力,繼續說話。你睇相入面女子開心到outfo,叫你好地地自拍,你影咗十幾張,得呢張靚。Anyway,導演愛你﹗」

新公司行政總裁的魯庭暉都有感而發,在IG談到19歲時姜濤,並寫:「當時,我唔知佢會唔會紅,我只係知,這叫大器。23歲,自己導埋個MV。依家,佢望住一樣嘢嘅時候,經已唔係『淨係呆咗咁』這叫進步。替愛將最近被批評而作出平反。

Ad Block

 

彭秀慧分享二人合照,相中姜濤表情鬼馬。

彭秀慧分享二人合照,相中姜濤表情鬼馬。

肥仔放過壽星仔,沒有貼姜濤的醜照。

肥仔放過壽星仔,沒有貼姜濤的醜照。

請接受以下私隱政策及免責聲明,以示你同意am730內之私隱政策及免責聲明。了解更多
接受