Ad Block Ad Block
娛樂
2023-10-15 10:11:57

姜濤曾遇心儀對像但不敢發展 談「C位」不保:我唔會講冇所謂

分享:
姜濤接受Do姐訪問,仍然表現緊張,不時把玩手指。

姜濤接受Do姐訪問,表現有點緊張,不時把玩手指。

姜濤自5年前參加《全民造星》時開始接受鄭裕玲(Do)訪問,一直甚獲Do姐歡心,是她唯一follow的香港藝人,他接受DoYouTube頻道《The Do Show》的訪問昨晚(14)播出,他深入剖白心底想法,坦言入行以年曾遇心動對象,更直認有擔心失去「C位」,不諱言MIRROR既是兄弟亦是競爭對手。

姜濤雖然不是首次接受Do姐訪問,但仍表現緊張,不時把玩手指,他自言是獨子,自小受父母教導不太易相信人,但現在已較易交朋友,只是較慢熱,因入行後身邊太多人,不懂得去判斷。

姜濤認真回答Do姐問題。

姜濤認真回答Do姐問題。

想30歲結婚 喜歡可愛型

姜濤的感情問題向來備受關注,24歲的他出道後從未正式拍拖,他直言喜歡小朋友,尤其喜歡小女孩,被Do姐問到:「你渴唔渴求結婚㗎」?姜濤秒答:「我點都會結婚,我應該幾早結婚。」他坦言父母感情麻麻,嚮往有個好家庭,希望約30歲結婚,但會隨緣,不想太遲結婚,擔心與子女有代溝。

姜濤過往曾多次表示喜歡可愛型女生,例如有村架純,Do姐直接問他可曾遇過令他心動的女生,姜濤即答:「當然有」,並掩住個嘴笑,其實他曾經遇過心儀的女生,只是不夠膽量開始,他坦言不拒抗拍拖,「睇緣份啦,但如果有(對象),我覺得,唔理啦,可能我都會唔理,我會。」不過他亦明白另一半會有壓力,不敢想太多。

姜濤與Do姐食住薯條牛扒做訪問。

姜濤與Do姐食住薯條牛扒做訪問。

學接受花姐有天會離職 最愛《鏡中鏡》

Do姐又問姜濤與經理人花姐關係,姜濤形容花姐是他第二個阿媽,會跟她分享內心秘密跟,但自問不是聽話的人,音樂上好多新嘗試,兩者會有分歧。若然有天花姐離開怎算?姜濤表示亦會學懂接受,「都應該,因為其實佢都攰,喺時候休息吓,因為佢同時處理我哋十幾個人,冇自己生活,如果有日離開,都要學識接受,唔好依賴,唔好挽留。」

姜濤直言出道以來都算順風順水,但亦做錯過事,例如年初在「叱咤」頒獎禮的表現,但當時狀態和情緒就是這樣,故亦沒有後悔,姜濤直認反叛,最喜歡的作品是《鏡中鏡》,雖然爭議大,但仍選擇以不同方式演繹。Do姐指出,一旦做錯,全世界都知道,姜濤就引用爸爸經常說的作比喻,就是要煮嘢食,就不要怕焫親手。

談到MIRROR「C位」,Do姐講明,叫姜濤不要hae答。

談到MIRROR「C位」,Do姐講明,叫姜濤不要hae答。

團有競爭 但要放眼海外

Do姐指姜濤一直從出道開始已是MIRRORC位,若然有日失去C位,感受如何?他直認都擔心失去一切,MIRROR成員既是兄弟亦是競爭對手:「我𠵱家唔會講冇乜所謂,其實好多嘢你講冇所謂,都一定唔係真嘅,所以我都話,我都會驚冇咗𠵱家呢一切。我成日都話,唔單止我哋呢12個人,因為講真我哋係兄弟之餘,亦係競爭對手,係一個冇辦法嘅一件事情,所有團體一齊出嚟做同一件事,一定會有競爭。」他認為團有競爭,但眼光不可太窄,更要跟香港以外的歌手競爭,「當有一日自己唔係C位,或者冇受咁多人注目嘅時候,以我性格我一定會檢視自己有咩地方可以做得好啲,唔可以去埋怨自己有咩冇得到,就係因為做得唔好先會咁,所以我會提醒自己,我又唔會太擔憂,因為我由細到大都係被睇衰,被睇衰都唔緊要,唔會驚。」姜濤接觸演戲後甚有興趣,希望30歲時可以放低偶像包袱,鑽研做演員或者其他娛樂圈工作。

Ad Block
Ad Block
請接受以下私隱政策及免責聲明,以示你同意am730內之私隱政策及免責聲明。了解更多
接受