Ad Block Ad Block
娛樂
2023-06-04 16:47:37

姜濤迫自己重睇叱咤演出片段 3分鐘演出好漫長

分享:

古巨基與姜濤亮相網上音樂節目《Music Panda》。

古巨基與姜濤昨日亮相在網上音樂節目《Music Panda》,二人合唱不少歌曲。古巨基在節目中透露姜濤曾在群組內說︰「基仔呀我覺得不如咁咁咁」之後不夠半分鐘再說︰「唔好意思呀,我頭先唔應該叫基仔,古Sir唔好意思呀!」他續稱有次在群組錄音時,沒想到姜濤的回應竟然是敷MASK的照片,令他覺得姜濤為人好單純及可愛。

Ad Block

古巨基與姜濤一齊重演「何書桓」的大特寫表情,非常搞笑。

成個月唔敢見人

當二人談到入行最開心及沮喪的事,姜濤直言最開心是在《全民造星》奪得冠軍,拿下人生第一個獎項,可以有東西讓父母感到自豪。及後他再憑《蒙著嘴說愛你》在叱咤獲得音樂獎,他稱那時才覺得自己的知名度已經很不一樣,同時也開始感到壓力。他直言最沮喪的事同樣也是在叱咤發生,他認為是入行最沮喪的時間,他說︰「完咗嗰幾日我未知件事去到咁,未意識到件事咁,只知唔唔係幾好。」其後他再開但IGFacebook,才發現關於當晚他的表現報道是「海量式」,令他那段時間不敢去維園打波、跑步,「好驚人哋望住我,會猝低頭,我唔敢睇嗰個表演,過一個月先敢睇。」

強迫看叱咤演出

姜濤稱直至有一天在家中決定迫自己重看當日的表現,他說︰「嗰個moment迫自己一定要睇,客觀地審視,我唔可以逃避呢樣嘢,一定要搵到唔好嘅地方係乜嘢。跟住坐喺度睇,嘩死,嗰個感覺係……睇嘅時候唔誇張,但睇完低頭唔得迫自己繼續睇,睇完,嘩,嗰三分鐘真係好漫長!」他表示看完之後,感覺像過了一關,同時估計自己要從頭開始,預料自己失去很多東西,就算一個工作也沒有,自己亦不敢埋怨,直至花姐通知他今年會開演唱會及要到西九有演出,他決定要珍惜機會,「一定要令大家我嘅表演可以係點。」

請接受以下私隱政策及免責聲明,以示你同意am730內之私隱政策及免責聲明。了解更多
接受