Ad Block Ad Block
娛樂
2022-06-03 18:00:36

姜麗文嫁圈外男友 性感報喜做人妻

分享:
姜麗文嫁圈外男友 性感報喜做人妻

Lesley 在美國洛杉磯一個山頂上低調完禮。

現年36歲的姜麗文(Lesley),今早在社交平台上載了一張婚照,並寫道「We Got Married 」,宣布升呢做人妻。Lesley與圈外男友柏豪原定在前年22日結婚,可惜當時因新冠疫情而令婚期押後,Lesley早前到荷李活拍劇,便趁機低調地與未婚夫在當地結婚。相中所見一對新人未有著上華麗的婚紗禮服,而Lesley穿上白色露臍裝,內裏襯上bra top,簡單性感,而新郎則穿上白恤衫配米色褲,二人咀對咀又情深對望,甜蜜溫馨。

Lesley回覆傳媒表示二人在美國洛杉磯一個山頂上低調完禮,而一眾親友卻透過視像通話見證︰「好多謝大家咁多年嘅支持同愛!經過兩年幾嘅延期,我哋喺LA(洛杉磯)一個可以望住成個城市嘅山頂上面,兩個人,同埋我哋最愛嘅家人朋友睇住Zoom,簡單咁結咗婚啦!我好幸福,我好感恩,我好開心!」

二人咀對咀又情深對望,非常甜蜜。

二人咀對咀又情深對望,非常甜蜜。

請接受以下私隱政策及免責聲明,以示你同意am730內之私隱政策及免責聲明。了解更多
接受