Ad Block Ad Block
娛樂
2022-02-08 16:54:34

家族榮耀|欣宜唱主題曲憶兒時煲劇掌摑潑水情節 熊黛林讚:每次聽都好有畫面

分享:
熊黛林與《家族榮耀》的囡囡(Hillary和Pearl,以及欣宜和Van齊齊開live。

熊黛林與《家族榮耀》的囡囡(Hillary和Pearl,以及欣宜和Van齊齊開live。

無綫劇集《家族榮耀》昨晚首播,早前「馬家大少奶」熊黛林(Lynn)和她戲中兩位囡囡「招娣」劉沛蘅(Hillary)和「來娣」潘藝桐(Pearl)齊齊開live唱歌和玩遊戲,並請來分別唱主題曲和片尾曲的鄭欣宜(Joyce)和樂隊Nowhere Boys主音Van(陳維諾)做嘉賓,首次公開演唱主題曲《分岔路》的Joyce大爆錄音趣事,「我唱呢首歌時,諗返細細個成日睇呢類劇集,嗰啲掌摑呀、開開吓會成杯水撥去對面個人塊面度嘅情景,我將嗰啲感覺全部放入首歌。」雖然Joyce想起兒時煲劇情節,但獲Lynn大讚切合新劇畫面,令她想起劇中出軌的黃浩然,聽到情緒激動,「完全唱出戲裏面我哋嘅感情,每次聽都好有畫面。」

Joyce興奮自爆錄音時想起兒時煲劇的掌摑潑水情節。

Joyce興奮自爆錄音時想起兒時煲劇的掌摑潑水情節。

Lynn和戲中兩位囡囡「招娣」Hillary和「來娣」Pearl。

Lynn和戲中兩位囡囡「招娣」Hillary(右)和「來娣」Pearl(左)。

眾人開live玩遊戲非常投入。

眾人開live玩遊戲非常投入。

翻唱Sammi歌曲有壓力

至於唱片尾曲《我們都是這樣長大的》的Van則與Joyce相反,由於這是翻唱鄭秀文的版本,他要收起Band仔的激動,以冷靜的情緒演緒,「其實我好大壓力,Sammi原唱版本太好聽,好彩有監製Edmond幫我做心理輔導,又指導我點樣唱。呢首歌真係好難唱,無位抖氣,Sammi真係好犀利!」Van的演繹深得HillaryLynn歡心,Lynn說:「Joyce唱嘅主題曲就好似我哋劇中角色,喺出面打仗、針鋒相對咁刺激,而聽到Van唱嘅片尾曲,就好似返到屋企,好平靜、好舒服嘅感覺。」說罷,Lynn突然歌癮起,清唱了一段《分分鐘需要你》,HillaryPearl亦獻唱非常好意頭的《你最紅》助慶。

Ad Block
請接受以下私隱政策及免責聲明,以示你同意am730內之私隱政策及免責聲明。了解更多
接受