Ad Block Ad Block
娛樂
2023-05-29 17:54:51

容祖兒演唱會|33場門票賣清光 Joey諗緊加場見歌迷

分享:

容祖兒33場演唱會門票火速賣清光。

容祖兒(Joey)相隔四年終於宣佈香港開騷,歌迷久候四年,海報未出,演唱會名未定,內部認購已驚人宣佈超額滿瀉。今日門票公開發售,33場的門票火速售罄。

問到祖兒會否考慮加場,她表示要同公司商量同安排其實為防打風落雨等等,可能重有少少檔期。諗緊如果可以,不如好似上次咁,加開慈善大家一齊做啲有意義事,實行到等公司再宣佈。」

Ad Block

祖兒今次在香港演藝學院歌劇院開騷。

與歌迷拉近距離

提到今次連開33場,她直言身邊有不少朋友問她是否傻了,「當然開紅館係一個選擇,明年或者會開紅館呢,哈哈。今次我揀 APA(演藝學院) ,係好想有一個同觀眾超近矩離空間去分享時光,六年前來過這人騷的,都會明白APA無論係做騷或者睇騷 ,郁會得到另一個層次的感受同感動,而且歌迷都問咗我六年,會唔會再開呢種騷,咁檔期及所有工作都可以配合,就即刻決定再做多次,好想同大家一齊再享受一下呢種近矩離親密時刻。」

 

林海峰為祖兒的個唱海報操刀。

與林海峰合作無間

今次祖兒的個唱海報由林海峰(Jan)親自操刀,她說︰「真係好多謝阿Jan,影海報嘅時候佢其實自己好忙,又舞台劇,又好多其他工作,上一次《My Secret·Live》都係佢設計海報,同Wing Sha影,今次我好想原班人馬再出發,所以Jan再忙最後都答應幫我做,由我入行至今佢都一直默默支持我,我幾乎全部紅館騷都係佢幫我錄好多VO,初出道個陣佢又係電台節目大力推介我呢個新人,所以有佢幫我設計海報,我會好安心,依家我經常經過隧道附近個位見到自己張海報,我個心都會諗起佢,好多謝佢揀左呢張相,真係好呈現到一個最舒服悠然自得的我,一張相就已經話到比大家感受到,今次係一個如何私密及悠然自得的騷。

容祖兒再邀團隊合作。

彭秀慧呼籲點歌

至於彭秀慧祖兒就表示,上次是她做導演,今次當然都係她去負責,「APA係佢主場嘛,女導演會係騷入面浸多一份溫柔,哈哈。彭秀慧話上次咁好,今次都有壓力,我信佢好有壓力,因為佢份人咁認真,一定會要求超越上次,所以連月來佢都不停迫我開會開會開會,佢已經聽緊我幾百張唱片揀歌,我想同步開放比歌迷一齊揀,大家想聽咩 去我IG 留言,寫低歌名,我地一定會睇到研究係咪適合,快留言俾我啦。」

Ad Block

彭秀慧擔任祖兒個唱導演。

請接受以下私隱政策及免責聲明,以示你同意am730內之私隱政策及免責聲明。了解更多
接受