Ad Block Ad Block
娛樂
2022-08-08 22:07:40

小肥下月開騷推同名新碟 花半年時間一改唱腔

分享:
小肥的新碟另設黑碟唱片版本。

小肥的新碟另設黑碟唱片版本。

小肥將於下月14 日及15日在旺角麥花臣舉行演唱會,門票於今日優先發售,並於15日公開發售,最貴門票為$1999的「勁撐小肥ULTIMATE FANS PACKAGE」,除了有兩張vip門票外,並會獲得兩張唱片及NFT。小肥最近推出與演唱會同名的唱片,當中收錄了香港近十年樂壇的11首好歌,當中包括早前已推出、與Serrini合唱的《青春頌》及新作《廢柴》,另外還有《年少無知》、《長相廝守》及與陳柏宇(Jason)合唱的《羅生門》等

Ad Block
小肥將於9月開騷。

小肥將於9月開騷。

陳輝陽重新編曲

今次大碟小肥與陳輝陽合作,而灌錄過程是小肥入行以來最具挑戰性的一次,因為不僅由陳輝陽重新編曲為歌曲賦予嶄新意義,同時也顛覆了小肥過去的唱法。小肥道:「因為學唱歌改變咗唱腔,所以要慢慢調節轉變,用咗半年時間,幾乎日日去錄音室慢慢克服心理壓力同埋技術上要處理嘅事情,最終由驚恐變順暢,翻錄次數亦逐漸減少。」

小肥與陳輝陽。

小肥與陳輝陽。

出櫃後唱唱《羅生門》零包袱

談及今次新碟中最難忘的作品,小肥與陳輝陽不約而同提及了與Jason合唱的《羅生門》,輝陽道:「歌名其實係日本殿堂級導演黑澤明嘅電影作品名字,所以一早已諗到要搵日本樂手演奏,將編曲變得帶日本色彩,但小肥聽到我嘅提意就拒絕咗。」小肥解釋道:「因為輝陽想做男男合唱版,但當時我仍未出櫃,亦唔知我嘅情況,如果唱出嚟就會感覺曖昧,所以拒絕了,之後大家亦冇再提隻歌。直至出櫃後,冇晒包袱,唱《羅生門》亦變得順利成章。」

小肥特地找來好友Jason參與,這亦是二人自出道以來,首次走入錄音室合作錄製歌曲。 至於另一首作品《年少無知》,最初亦未有收錄在今次《Siufay Modern Classic 2010 – 2020》中,輝陽解釋道:「原本想拎版權拎唔到,但做晒所有歌後,見嗰間公司轉咗人,於是又再問一次,點知即刻Say Yes,令呢隻碟可以有個圓滿嘅歌單。」

小肥與陳柏宇相識多年。

小肥與陳柏宇相識多年。

請接受以下私隱政策及免責聲明,以示你同意am730內之私隱政策及免責聲明。了解更多
接受