Ad Block Ad Block
娛樂
2023-08-16 13:05:05

岑麗香親子瑜伽舒展筋骨 囝囝變樹熊黐到實

分享:
岑麗香日前與4歲半兒子,參與親子瑜伽。

岑麗香日前與4歲半兒子,參與親子瑜伽。

岑麗香日前與4歲半大兒子,參與由富通保險有限公司舉辦的「身心動力PowerUp親子瑜伽班」,與多位家長及小朋友同場進行親子瑜伽。首次跟囝囝一起做瑜伽的香香備受考驗,皆因剛由加拿大探親回港的囝囝,因未適應時差關係,全程十足小樹熊般黐實香香,可愛度爆燈。

是次活動邀來星級媽咪岑麗香帶同囝囝參與親子瑜伽班,香香直言:「暑假咁熱,最好參加室內活動,嚟做瑜伽真係好舒服,又好玩。」熱愛瑜伽運動的香香參與瑜伽班當然難不到她,不過首次跟囝囝合作做瑜伽,香香坦言受考驗:「一直喺屋企都有做瑜伽,囝囝見到會好奇一下,我都會問佢哋想唔想join。今日終於第一次同囝囝跟老師一齊做瑜伽。」活動期間,受時差影響的囝囝睡眼惺忪,全程攬實香香,令香香大受挑戰,香香展示慈母一面表示:「其實我冇expectation,因為佢咁細個,目標唔係要做到完美動作,反而想佢可以同我做下運動、開開眼界,畢竟我哋剛由加拿大探親返港,佢仍有少少jet lag,今朝凌晨4點已起身,之後只瞓咗半個鐘晏覺,所以佢表現算非常叻叻!」

Ad Block
囝囝由加拿大返港因未適應時差關係,全程十足小樹熊般黐實香香。

囝囝由加拿大返港因未適應時差關係,全程十足小樹熊般黐實香香。

香香認為跟小朋友一起做運動,最重要是保持耐性,透過運動過程令小朋友學識聆聽、見識新事物及發掘自己喜好,香香指:「一齊做運動幫助我哋建立親子關係,因為自己一個做運動,可以好集中去做,同小朋友做運動係另一種fun,好似mommy and son date,大家一齊試新嘢、一齊學習、一齊拉筋舒緩壓力、一起交流,享受互動,加強bonding。」香香指囝囝跟爸爸一樣屬於運動型,她笑言與囝囝一起做得最多的運動是「騎馬仔」,而香香正是扮演馬的角色。

對於有網民大讚她是圈中其中一位演繹work-life balance最成功的媽媽,香香認為要真正達到work-life balance絕不容易,她說:「無論工作幾忙都好,一定要抽時間同小朋友互動、多啲傾偈,build up佢嘅將來,如果day time不用開工的話,都會陪小朋友,me time通常會喺佢哋瞓咗覺之後。」提到貴為兩子之母身型依然fit到漏,香香即笑說做媽媽頻頻撲撲,又時常要抱小朋友,每天谷出最大運動量,絕對是收身良方。

Ad Block

 

岑麗香與囝囝參與親子瑜伽班。 岑麗香與囝囝參與親子瑜伽班。 岑麗香與囝囝參與親子瑜伽班。 岑麗香與囝囝參與親子瑜伽班。 岑麗香與囝囝參與親子瑜伽班。 香香認為跟小朋友一起做運動,最重要是保持耐性。
請接受以下私隱政策及免責聲明,以示你同意am730內之私隱政策及免責聲明。了解更多
接受