Ad Block Ad Block
娛樂
2018-09-02 21:43:00

工藤佑采爆seed開po 鬧爆黃心穎搏見報

分享:
工藤佑采與心穎展開隔空罵戰。

工藤佑采與心穎展開隔空罵戰。

工藤佑采在港姐比賽上一黑成名,早前被監製何小慧批評她態度欠佳,在綵排期間一直hea住做,不認真練舞。同時有工作人透露指工藤佑采曾一度拒絕出場做佈景板。工藤佑采看到報道後,即時在IG怒斥電視台故意抹黑。

而黃心穎出席《牛下女高音》飯局,問到工藤佑采黑面一事,最初心穎仍覺得她幾有個性,後來心穎得悉她在IG指要一個星期學4隻舞,她就說︰「咁呢件事我覺得佢唔啱,選美過程根本係辛苦,我哋嗰時隔兩日就要做一樣嘢去見記者,我覺得呢個係訓練一種。其他人咁勤力,佢哋又做到,點解你又做唔到呢?我覺得呢個係自己問題,仲以為黑面係佢跳舞態度,如果係做人態度就唔抵爭。」並對工藤佑采感到失敗。

當晚心穎亦著到靚靚睇港姐。

當晚心穎亦著到靚靚睇港姐。

工藤佑采在IG爆鬧心穎。

工藤佑采在IG爆鬧心穎。

心穎這番言論就引來工藤佑采再度開po,並爆鬧對方。工藤寫道︰「黃心穎,我幾時有講過,我話比賽辛苦不滿意?從頭到尾,比賽完咗我都冇講過!係直到尋日,小氣方丈公開抹黑我、我先至出聲、都係講緊佢哋抺黑我、而不是說比賽辛苦、既然你哋要屈我,我都唔排除將來會講下比賽嘅事。」

「你堂堂三甲香港小姐、連閱讀理解都唔識?真係叻豬!黃小姐,你唔使咁護主心切喎!我如果係你接受訪問,就會話冇留意,冇回應啦!因為支持吾(唔)支持,都係死路一條!順得哥情失嫂意!你成功咗啦、成為咗第一個,我會喺網上公開講嘅人~」

Ad Block

之後更指心穎想搏見報︰「你嘅行為真係表現到你係幾咁美貌與智慧並,其實你係咪好耐冇見報? 所以要出嚟話一吓我? 咁我好支持你繼續話~千祈唔好停~ 咁我哋就可以一齊見報 好多謝你咁留意我喎」

今次網民認為工藤佑采太過激動。

今次網民認為工藤佑采太過激動。

請接受以下私隱政策及免責聲明,以示你同意am730內之私隱政策及免責聲明。了解更多
接受