Ad Block Ad Block
娛樂
2023-11-12 20:23:41

巾幗梟雄之懸崖|陳楨怡莊思明參與馬拉松 關嘉敏邊跑邊影靚景

分享:

監製方駿釗便率領劇中演員參加「橫店馬拉松」。

《巾幗梟雄之懸崖》現於橫店拍攝,監製方駿釗(嘟嘟)早前率領劇中演員,包括:關嘉敏、陳楨怡、莊思明、葉泓聲及莫家淦(Keith),以「兩男三女」陣容響應「橫店馬拉松」,並組成小隊完成4公里歡樂跑。五位藝人均是首次在橫店參與馬拉松,當中莊思明及陳楨怡更是獻出人生首個馬拉松跑。

「橫店馬拉松」每年均會邀請正值橫店拍攝的各大劇組參與,現場氣氛熱鬧,除了每個劇組都會上下齊心參與,更會帶備「劇集Banner」為自己吶喊助威,難怪思明、關嘉敏、Keith都大讚現場氣氛好,思明說:「去到現場感受到種氣氛之後心情突然好興奮。」關嘉敏說:「第一次見到好多唔同劇組拎住塊牌喺度跑,我覺得成個氣氛好正。」

Ad Block

談到參與感受,眾人異口同聲表示難忘沿途美景,關嘉敏笑指跑完馬拉松後恍如去完上海旅行:「咁啱嗰日天氣好,我哋仲要跑埋去橫店影視城嘅外灘,因為沿途會經過好多上海特色建築物,感覺就好似去完上海咁。雖然全程得4K,但好似跑咗好耐咁,因為都用咗好多時間影靚相。」思明說:「我哋每經過一個點就停低影相結果40幾分鐘先跑完。」根據關嘉敏提供視頻,她與思明及楨怡最後衝刺前夕相當興奮,更一邊拍片留念、一片瘋狂喪嗌衝過終點,完全感受到眾人當時有多「歡樂」。

Keith則大讚馬拉松全程感覺乾淨又舒服:「橫店嘅風景真係幾靚,我哋跑嗰段路係小鎮,大會封晒路畀我哋跑,沿途都幾舒服,又乾淨、山景又靚。」並笑言是人生最忙的一次馬拉松:「沿途主要係影相同影視頻,所以比一般馬拉松更忙碌!」繼去年《狀王之王》後才踏足橫店拍攝劇集的Keith,坦言橫店拍攝最開心的事,是大家不用開工期間,會積極相約聯誼,並互相介紹朋友給大家認識:「始終住埋間賓館,感情係會好啲。加上嗰度拍劇場地靚景又大,喺嗰個環境做戲、尤其民初戲代入到

 

請接受以下私隱政策及免責聲明,以示你同意am730內之私隱政策及免責聲明。了解更多
接受