Ad Block Ad Block
娛樂
2023-11-24 14:45:00

幕後爆TVB藝人真性情 激讚佘詩曼、陳豪、馬國明 「短腳蝦伉儷」、「譚歌后」被批性格差

分享:
幕後爆TVB藝人真性情 激讚佘詩曼、陳豪、馬國明 「短腳蝦伉儷」、「譚歌后」被批性格差

幕後爆TVB藝人真性情 激讚佘詩曼、陳豪、馬國明 「短腳蝦伉儷」、「譚歌后」被批性格差

好多人都會好奇TVB藝人私下個性係咪與屏幕形象一樣,定係人前人後兩個樣,每次有行內人士爆料時討論度都相當高。近日,從事幕後多年嘅業內人士「羅人」於社交平台「文人多說話」大揭秘,大爆TVB藝人真面目,當中更點名激讚幾位藝人。

佘詩曼角色霸氣,展現超班演技 , 佘詩曼相隔六年重返無綫擔正拍劇。 佘詩曼以女一姿態率拍檔出席《新聞女王》記者會。 佘詩曼在此劇脫胎換骨的演出讓她擺脫出道初期的劣評,踏上花旦之路。(網上圖片) 佘詩曼演出了爾淳表面和善,背地裏心機重重的雙面性格。(網上圖片)  Name 佘詩曼在《鳳凰四重奏》用精湛的演技演繹了四個不同年代背景下的女性。(網上圖片)

讚洪永城親民

「羅人」於帖文中表示TVB好多藝人都好nice,認為佢哋都係打份工無需要扮嘢,其中佢就點名大讚陳豪、馬國明、陳煒、佘詩曼、歐瑞偉,又詳細講述與洪永城及袁文傑嘅相處。「羅人」表示與洪永城首次拍廣告期間對方唔扮嘢又親民:「好記得第一日拍,佢笑笑口同我講:『你有乜要吩咐我做,我就點做』,我都唔知點答佢,拍完佢仲萬歲,一個吾(唔)難相處artist」;至於袁文傑,網民就大讚真人高大靚仔又好傾:「佢又係唱片友,佢甚麼音樂都聽,佢聽嘢好勁,識好多唔同類型嘅音樂,佢同我一樣,都係阿仙奴fans,同佢吹水,真係可以吹足一晚。」另外,又表示已故嘅曾偉權都好nice好好人。

歐瑞偉獲讚賞態度NICE(歐瑞偉IG) 陳豪獲讚賞態度NICE,性格好(陳豪IG) 洪永城讚賞態度NICE,性格好(洪永城IG) 袁文傑自言沒有大紅大紫,但感謝鼓勵他的人(袁文傑IG) 陳煒被讚性格好(陳煒IG) 馬國明親民無架子(馬國明IG)

袁文傑︰感激!多謝!

帖文惹起關注,唔少網民都留言分享自己遇過嘅親民藝人,例如黃淑儀、鮑起靜、羅蘭姐等等。袁文傑更加轉發並留言:「我沒有飛黃騰達,亦沒有大紅大紫過,但一直下來,總算累積到不少知音,能夠在空氣中、網絡世界,同憂同喜,我想,這樣子能夠繼續走下去…我自求我道!多謝post內各位的留言,雖然並非全都提到自己,但對自己來說,已是不能要求更多之鼓勵,感激!多謝!」

袁文傑轉載原文,並感謝所有支持他的人(袁文傑FB)

袁文傑轉載原文,並感謝所有支持他的人(袁文傑FB)

007 短腳蝦伉儷  痰+池 老千嘩 周街鱷被點名

而「羅人」有讚亦有彈,揞名部分藝人真人性格差:「嗰d就費事講啦,甚麼007、短腳蝦伉儷、痰+池、老千嘩、周街鱷呢啲,不提也罷」,令唔少網民都相當好奇,齊齊喺到估呢啲藝人嘅真實身份:「短腳蝦,長腳蟹 痰+池,譚歌后」、「短腳蝦伉儷......扮林作嗰個?」等等。

原文刊登於 Yahoo 娛樂圈

Ad Block
請接受以下私隱政策及免責聲明,以示你同意am730內之私隱政策及免責聲明。了解更多
接受