Ad Block Ad Block
娛樂
2023-04-02 15:34:20

張國榮逝世20年|黎明為環球紀念騷打頭陣 陳慧琳難忘哥哥教戲

分享:

音樂會由黎明(Leon)擔任開場嘉賓。

今年是張國榮(哥哥)逝世20周年,由環球唱片主辦《想 張國榮20周年致敬音樂會》昨晚於會展舉行。今次有不少重量級嘉賓參與演出,包括有黎明、陳慧琳、許志安、梁詠琪、江海迦(Aga)、曾比特、梁漢文、蘇永康、炎明熹、陳葦璇、P1X3LkerrytaJNYBeatz、石山街、任皚晴,他們用歌聲向這位一代巨星致敬。

梁詠琪︰哥哥心地善良

音樂會由黎明(Leon )擔任開場嘉賓,江海迦(Aga)則壓軸登場,打頭陣的Leon現身令觀眾歡呼尖叫,Leon共獻唱三首歌《當年情》、《明星》及《為你鍾情》,演唱期間舞台上的大屏幕,不斷重溫哥哥的昔日片段。Leon唱畢說:「多謝在座今晚嘅來臨,多謝!」接著梁詠琪(GiGi),演唱《側面》、《寂寞夜晚》。Gigi:「哥哥係一位不可多得嘅藝人,風度翩翩,心地善良,為電影界、音樂界作出好大貢獻,今晚我同你哋一樣好掛住佢,送俾大家一首《寂寞夜晚》!」

Ad Block

哥哥為Kelly設計小動作

陳慧琳(Kelly)今次演唱《誰令你心痴》及《柔情蜜意》,Kelly在台上說出當年點滴,她說:「我同哥哥的合作唔係幕前,係幕後。2000年我同郭富城合作拍電影《小親親》,導演奚仲文都有份參與,仲文同哥哥係好朋友。佢請咗哥哥教我演戲,現在回想都覺得不可思議,點解他會肯。當時我同鍾珍、仲文去咗哥哥加多利山屋企上堂,哥哥好有效率,教我幾場重要嘅戲,他係一撻入戲,仲幫我設計小動作細節,所有事好全面,如果當年同哥哥合作唔係幕後、而係幕前合唱呢首歌,係咪更好呢?」隨後她唱出《誰令你心痴》,唱畢她又說:「好掛念哥哥。」

Ad Block

Kelly難忘哥哥教戲。

請接受以下私隱政策及免責聲明,以示你同意am730內之私隱政策及免責聲明。了解更多
接受