Ad Block Ad Block
娛樂
2024-04-01 15:54:31

張國榮逝世21年|倪詩蓓深信哥哥只是出國 遺失舊愛戒指感惋惜

分享:

倪詩蓓是張國榮的初戀女友。

今日(41日)是張國榮(哥哥)逝世21周年的日子,他的前女友倪詩蓓(Annie)日前(30)接受「鬼王」潘紹聰《恐怖熱線》訪問,除了回憶當初得知對方死訊的反應,更大談圈中人經歷的靈異事件。

在節目中,潘紹聰問到倪詩蓓(Annie)當初得知哥哥張國榮的死訊後有何反應?Annie透露:「我先收到電話,嗰日41日,我以為講笑,所以好嬲。我同我朋友講『你無啦啦點解要講佢,同埋講呢種事。』之後睇新聞證實了。在我心目中,哥哥只是出國,去了第二個地方。」她表示哥哥當年曾送給她一隻戒指,可惜因多次搬屋,早年已不見了,她對此深感惋惜。

倪詩蓓惋惜哥哥曾送戒指不見了。

憶述台灣拍劇奇異經歷

Annie憶述當年與戚美珍、冼煥貞和潘宏彬到台灣拍攝劇集《情義無價》時的奇異經歷,經理人為他們安排了一間又大又靚的宿舍:「有一晚,我哋早返屋企,戚美珍好嬲咁樣同我哋講,『你哋每晚出街留低我都算啦。但你哋返嚟開party,仲要把所有碟掉到一地都係,廚房又唔收拾,我返到嚟就亂晒籠。』我哋就話我哋噚晚沒有回來,現在才收工回來。當時我同冼煥貞聽到,其實有少少打冷震、打個突。梳化的確冧晒,枱櫈又跌曬,廚房啲碟又爛晒。我哋本來仲諗係咪我哋唔理佢,所以佢掉爛晒啲嘢。」

過幾天,Annie等人決定不外出玩,留在宿舍陪戚美珍打麻將,但就輪到潘宏彬「出事」。「佢著住條底褲,走出嚟鬧我哋唔係人,佢叫咗好多次救命,我們都無人理佢,佢俾人壓住咗,但我哋真係聽唔到。第二日我哋拍完嘢、去完街回來,就見到成條走廊貼晒符,包括佢(潘宏彬)自己房門。」

Annie憶起當年與戚美珍、冼煥貞和潘宏彬到台灣拍劇《情義無價》奇異經歷。

分享成龍韓國經歷

Annie更分享成龍大哥當年在韓國拍戲時住酒店的經歷,「有一晚佢瞓瞓下,佢擘大對眼想去洗手間,佢張床對住換衫用的長身鏡,朦朦朧朧見到鏡中,好似有個人企喺度。感覺好似喺鏡行出嚟咁。對方着住白色衫、一把好長黑色頭髮嘅女人。好似飄埋嚟。」那個時候,成龍大哥全身動不了,「冇幾耐見到佢越飄越近,之後佢就好大聲用韓文講:『你係邊個?你想做乜?』嗰個物體冇理佢一直飄埋嚟,同佢面貼面好近,對眼瞪實他。佢好驚,但當時佢郁唔到。之後矇矇朧朧佢覺得自己瞓咗。」

之後佢又去韓國拍戲,再在酒店覺得自己又見返同樣的物體。又是凌空的飄過去跟他面貼面,他同樣瞪大眼望住佢,好嬲大叫:「『你係咪有咩事,做咩跟住我?』當時有其他人響佢間房。就衝埋去問佢做咩事。有人將他搖醒。但他覺得成件事好真實。」提到成龍大哥說起此事的原因,緣於成龍大哥在K房向Annie分享時說,「上次響美國屋企瞓着咗,昂頭睡覺,突然之間佢擘大眼,令佢諗起個場面,見到一個長頭髮的人望住他,佢就大叫,原來嗰個是嬌姐(林鳳嬌),他當時就話遲早俾老婆嚇死。」

請接受以下私隱政策及免責聲明,以示你同意am730內之私隱政策及免責聲明。了解更多
接受