Ad Block Ad Block
娛樂
2022-02-11 18:38:01

張學友自爆家中地位低過隻烏龜 坦言唔敢收徒弟

分享:
張學友近日接受訪問,笑言在家中的地位比烏龜還要低。

張學友近日接受訪問,笑言在家中的地位比烏龜還要低。

現年60歲的歌神張學友,近日接受節目《香港機遇》的訪問,學友罕談家庭點滴。育有兩個寶貝女的他,笑言自己「喺屋企永遠都係喺最後一個位」,作為樂壇前輩的他,更坦言不敢收徒弟。

張學友和老婆羅美薇96年結婚,婚後羅美薇淡出娛樂圈,並專心相夫教子。學友對女兒疼愛有加,對她們極為保護,多年來甚少公開她們的容貌。訪問中,學友表示自己非嚴父,和女兒就像朋友般的關係,「我絕對唔嚴!我係佛系管理。」問到女兒們會否給予意見,他則笑道︰「佢哋又唔會畀意見我,費事睬我!點會畀意見我啫?」笑翻不少網友。他又補充︰「其實佢無論發展到點樣,都希望喺佢哋身邊支持佢哋,只可以一路提醒佢哋,但如果佢哋都係堅持,結果要佢哋自己去承受。」

談到家中地位,學友笑說︰「我喺屋企永遠都係喺最後一個位。」他笑指不僅比家中養的烏龜還低,還要負責抺糞、餵牠食物和清潔等等。計埋家人及寵物,學友直言在家中排名第67位也不如,十分爆笑。

在樂壇中甚有輩分的他,自言入行至今從未收過任何徒弟,他直言︰「我唔係唔收,我唔敢啊!我驚自己教錯人,事實嚟嘅。」他又解釋因為自己沒有學過唱歌,只是憑個人經驗,但經驗都會隨著時間慢慢改變,可能當時認為對的,但幾年後可能又會推翻之前的說法,因此未有收徒弟的想法。

Ad Block
請接受以下私隱政策及免責聲明,以示你同意am730內之私隱政策及免責聲明。了解更多
接受