Ad Block Ad Block
娛樂
2022-05-04 22:03:11

張敬軒處男作向「前夫」致敬 自揭曾受朋友所託拎MIRROR海報

分享:
張敬軒處男作向「前夫」致敬 自揭曾受朋友所託拎MIRROR海報

張敬軒日前用手機拍攝一部《前夫的愛》。

張敬軒日前應手機品牌邀請出任導,用手機拍攝出《前夫的愛》,這是軒仔首部執導作品。他說︰「而家諗番起拍攝當日都濕晒,講緊我個背脊同埋手心同埋個頭出汗 原來被人叫『導演』真係好大壓喺拍攝現場,全部crew嘅工作人員都突然間改口叫我做『導演』,所以每次聽到我都覺得好大壓力,不過亦都因為呢個壓力,驅使我有個動力,希望做得更加好。

張敬軒首部導演作品,藉此向一眾前夫致敬。

男友人為MIRROR海報不惜代價

劇本方面,編劇陳詠燊Sunny Chan預備了四個劇本,二人商討後,決定選用現在的故事,軒仔亦表示最喜歡這個劇本,他更分享親身經歷,「雖然呢個只是虛構嘅故事,但實情喺我身邊係真有其事。曾經有位男友人問我,可唔可以幫佢拎到Mirror嘅海報,仲話係不惜任何代價,佢話好想送俾佢太太做禮物氹佢開心,所以呢個男仔成個過程係排除萬難,用盡各種可行方法,只係希望拎到張海報令佢心愛嘅人一笑。我喺成個過程入面見到好有愛,所以好想將佢拍成電影,向呢班『前夫』致敬。

問到故事中最喜歡的部份,軒仔謂:「我會選一開始飾演『換燈箱職員』嘅陳湛文,去到最後有一個反高潮嘅鋪排。」不過軒仔亦溫馨提示大家:「故仔係純屬虛構,偷嘢係唔啱㗎。

編劇陳詠燊Sunny Chan(左)預備了四個劇本。

零執導經驗

談及製作過程軒仔表示最困難是經驗不足,「唔好話經驗少,係直頭冇呢方面嘅經驗呀!哈哈。」所以軒仔亦十分感謝團隊的幫忙,「無論係監製編劇嘅Sunny Chan,定係美指嘅張蚊,定係整個團隊,不能一一盡錄,有佢哋嘅幫手、參與,先成就到呢件事。」同時亦令軒仔有另一番的體會,「因為之前一直係從藝人或者演員嘅角度出發去工作或者去睇一件事,但當調番轉頭,從一個幕後、一個導演去睇番出嚟,又係另一回事。

陳湛文在片中擔任男主角。

請接受以下私隱政策及免責聲明,以示你同意am730內之私隱政策及免責聲明。了解更多
接受