Ad Block Ad Block
娛樂
2022-01-11 13:19:00

張繼聰42歲生日  謝安琪放閃:最鍾意你肥

分享:
Kay在社交平台po合照放閃。

Kay在社交平台po合照放閃。

今天(11日)是張繼聰42歲生日,他昨日(10日)在社交平台宣布推出新歌《末日先鋒》,作為送給樂迷的禮物,新歌於今日的《叱咤樂壇》首播。老公生日兼出新歌的大日子,作為妻子的謝安琪(Kay)當然送上祝福,Kay在社交平台載合照並寫道:「聰,你知唔知我最鍾意你乜嘢?就係你肥﹗Happy Birthday,琪 2022年1月11日。」不少網民留言送祝福,有網民好奇問道:「如果呢句嘢講嘅調轉,佢會唔會有生命危險?」莊韻澄搞笑寫道:「肥才顯得自己瘦,所以我都鍾意老公肥,Happy birthday 聰哥」。

張繼聰在生日推出新歌《末日先鋒》作為給樂迷的禮物。

張繼聰在生日推出新歌《末日先鋒》作為給樂迷的禮物。

阿聰繼2020年的《David Harleyson》後再推出新歌,新歌由他親自作曲,小克填詞,李智勝編曲及監製。他昨日在社交平台留言,「嗱,又話等我好耐又乜又盛,聽日每人,趣趣哋,同我聽一百幾十次,得唔得先?Thank You!#係 #聽日係我生日 #依首絕對唔係生日歌 #首歌我想當禮物送俾大家 #俾啲火俾啲能量你哋 #自己生日送禮物比人哋 #叫我岩布仙尼」

請接受以下私隱政策及免責聲明,以示你同意am730內之私隱政策及免責聲明。了解更多
接受