Ad Block Ad Block
娛樂
2023-01-20 15:00:38

張致恒太太暗示已單方面計劃離婚  雯雯:好多嘢返唔到轉頭

分享:
張致恒太太暗示已單方面計劃離婚  雯雯:好多嘢返唔到轉頭

雯雯暗示已單方面計劃離婚。

張致恒(Steven)與太太區燕雯(雯雯)2019年結婚,先後育有三子,近年二人屢傳分訊,日前雯雯更似在社交網暗示重新上路,做個單親媽媽,形容家庭不再完整,跟Steven離婚已成定局。昨日(19日)雯雯再與網民玩「你問我答」,有人問到:「真係離咗婚?」,雯雯就透露好多嘢單方面安排中,她寫道:「其實呢我想講,好多嘢係我單方面計劃緊同安排緊,有小朋友好多嘢唔係呢一刻想就可以即刻去做到,好多嘢需要顧慮,同有一個周詳嘅計劃,好多謝大家關心,雖然好多嘢返唔到轉頭,但呢一刻無論有啲咩決,一定係三個小朋友行先,新聞嗰啲就唔使睇咁多,其實好多都係佢哋嘅諗法,呢一刻喺小朋友面前,只可以講我會盡我最大嘅努力做好一個媽媽,其他嘢安排緊。」她更直認已經搬開了,並有計劃申請公屋。

Ad Block
雯雯直認已搬屋。

雯雯直認已搬屋。

雯雯計劃申請公屋。

雯雯計劃申請公屋。

雯雯就透露好多嘢單方面安排中。

雯雯透露好多嘢單方面安排中。

請接受以下私隱政策及免責聲明,以示你同意am730內之私隱政策及免責聲明。了解更多
接受