Ad Block Ad Block
娛樂
2023-01-10 16:47:46

張致恒被老婆爆seed鬧爆又懶又廢 雯雯︰唔知你生存為乜

分享:

張致恒與太太經常為生活鎖碎事發生爭執嗌離婚。

張致恒(Steven)老婆區燕雯昨日在IG限時動態發文,鬧爆老公又懶又廢,直言自己「忍唔到幾耐!」之後再開設「你問我答」環節,當被問到關於老公的問題時,雯雯近乎「著晒火」,其中有網友問到「Steven以家有無工作?你哋收入ok嗎?」她回答說︰「佢嘅問題你問返佢本人。」

 

Ad Block

今次令到雯雯大動肝火,原因有小朋友要去醫院,但Steven未有幫手,搞到雯雯非常急趕,她寫道︰「你話你攰唔舒服要瞓覺,OKAY,咁我去執嘢,啲仔2點要去到醫院。只係要求你俾嘢佢哋食,換衫準備好,我返嚟即刻出門,(但你)點半仲瞓喺張床,你要廢要懶無問題,但既然你要生小朋友,可唔可以尊重吓佢哋,唔好因為你嘅問題去影響佢哋。我真係忍唔到幾耐,完全唔理解你呢種人生存為乜。」而另一個帖文則寫道︰「做人窮唔緊要,但如果做人唔爭氣,樣樣嘢都仲要懶,咁就係廢。」

不過,雯雯於昨晚就刪除了鬧Steven的帖文,只餘下「你問我答」的回應。

請接受以下私隱政策及免責聲明,以示你同意am730內之私隱政策及免責聲明。了解更多
接受