Ad Block Ad Block
娛樂
2024-03-08 18:00:47

徐天佑英國回流香港 化身身心靈療癒師開班學費每位$5000

分享:
徐天佑成為身心靈療癒師。

徐天佑成為身心靈療癒師。

現年40歲的徐天佑,2002年憑男子組合SHINE出道,其中歌曲《燕尾蝶》是他們的代表作,至今仍令人津津樂道。向來對鬼神之說、外星人,以至宇宙空間力量等課目非常有興趣的天佑,2022年與太太Olive從英國回流返港,更將從外地學習的身心靈課題鑽研成靈氣堂(Reiki)和水晶頌缽返港執教!日前,天佑在IG分享指:「2022年底英國返港,呢年算係我人生其中大轉變。」 

徐天佑透露已開接近100堂靈氣班。 徐天佑與太太前年從英國回流返香港。

天佑透露2022年是他人生的大轉變,並分享多張上堂、頌缽的相片,他寫道:「2022年底英國返港,呢年算係我人生其中大轉變,生活和自己想法都係,宇宙安排下開始咗第一班Reiki Lv1,轉眼年幾過去已經2024,啱啱星期日完成咗呢一站嘅最後一班Reiki lv 1,數數原來喺度教咗接近100堂靈氣班,嚟緊課堂就會移師去中環新工作室舉行」天佑感謝所有學生的參與學習及意見,並表示會努力改進。

天佑近年間中現身幕前工作,更不時分享水晶頌缽相關的帖文,在去年10月周國賢個唱中亦曾表演水晶頌缽。早年,他曾透露自己親身寫課程內容:「我跟唔同地方嘅導師學過,佢哋嘅見解教法都有唔同,依家到自己教,所以決定重新寫過,將佢哋嘅知識結集再加埋自己嘅睇法,當然最根本嘅知識一定不能改動,但係我哋永遠唔能夠完全模仿到發現呢個能量療法嘅𦥑井先生,所以導師本身嘅見解係好緊要。」

天佑近年積極開班,學費$5000位 。 徐天佑親身寫課程內容。
請接受以下私隱政策及免責聲明,以示你同意am730內之私隱政策及免責聲明。了解更多
接受